idaløkken89 Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe bæresjal til babyen, til å bruke inne. Noen som har erfaringer med bæresjal til inne bruk? er usikker på om det er nødvendig, men virker litt praktisk å kunne ha hendene frie og kunne gjøre ting mens man bærer. Vet noen om et bra merke?
Happy2BeMumTo3 Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Til nyfødt anbefales det ett elastisk sjal for best komfort og baby får ligge nært og godt inntil deg, det er enklere i bruk også enn feks ett vevd sjal. Eksempler er Moby wrap, sleepy wrap og Mam eco! Fra 6 mnd ca er en Mei Tai en god variant Det finnes mange bæresider! Feks tettinntil.no Jeg skal teste ut Mam Eco til nykommeren, kan se dem her : http://www.vidunderbarn.no/kategori.php?kategori=21
strikkedilla Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Jeg fikk et Moby wrap bæresjal da jeg fikk datteren min for 3 år siden og var veldig fornøyd! Brukte det masse. Hun trivdes veldig godt med å ligge i sjalet og jeg syntes også dette var veldig fint. Det kan knyttes på flere måter slik at babyen kan ligge på flere måter alt etter hvor gammel ungen er. Det hadde også god kvalitet. Jeg har vasket mitt sjal flere ganger og brukt det masse, men det ser fortsatt like fint ut (og mitt er kremhvitt på farge!). Gleder meg til å bruke det igjen til nurket i magen!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Da vil jeg få anbefale deg Close Baby Carrier (Caboo); det er et "ferdigknyttet" elastisk sjal, som bare tres over hodet som en genser og strammes inn ved hjelp av to ringer! Suuperenkelt og kjapt, og man slipper styr med knyting og lange reimer=) http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=332
barbabelle Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Hei! Vi har en slynge som heter Tricot-slen fra Babylonia som vi brukte til førstemann. Slik ser det ut: Synes det var helt supert å kunne bære babyen litt hjemme også, men brukte det mest ute. Tricot-slen-slyngen er veldig lang og det ble veldig varmt å ha den på inne dersom jeg skulle gjøre noe, så jeg ville ha funnet noe lettere. Gikk senere til anskaffelse av en ergo bæresele (http://www.vidunderbarn.no/kategori.php?kategori=12) som jeg tenker får gjøre nytten inne denne gangen. Mye luftigere! Trenger bare å få fatt i et sånn spedbarnsinnlegg.
idaløkken89 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2011 Takk for mange gode forslag skal se litt på de forskjellige og få bestilt meg et snart, er jo bare 3-4 uker til babyen kommer =D
cashewnøtta Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Brukte Moby Wrap da 2-åringen var baby, veldig fornøyd med det. Hadde begge hender fri som du sier, og babyen roa seg fint i det. Behagelig å ha på, og en kom fort inn i knytinga;) Gleder meg til å bruke det til nye babyen om noen uker! Kjøpte mitt brukt på Finn, så helt nytt og fint ut. Kan vaskes på 60 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå