Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 http://www.p4.no/story.aspx?id=272134 Hvis de har det så jævlig her og ikke kan oppføre seg så dra til helvete hjem! Kommer de til Norge får de oppføre seg og følge vår kultur!! Og rasisme? De er jo de verste rasistene mot oss!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Kan du ikke finne en aktuell artikkel?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Så datoen nå, men den er høyst aktuell!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Nei, den er ikke det. Et intervju med TRE purunge eplekjekke menn som ble gjort for mange år siden er ikke aktuelt.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Fyfaen.. jeg er ikke rasist.. men tror jammen jeg ble det...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 De er faktisk rasister, for de mener at norske/hvite er mindre verdt. Dette bør taes skikkelig opp, og gjøres noe med tvert. Autoritetspersoner, som deres fedre, brødre, imamer eller likende bør ta sitt ansvar og si til dem at dette er ikke akseptert! De ødelegger for andre fra samme kultur, og respekterer ikke norsk lov. Dette er altså dårlig nytt for andre lovlydige innvandrere. "skikkelige"innvandrermenn og kvinner bør vise solidaritet med sitt vertskapsland og ta avstand til disse holdningene /kriminelle holdningene. Samme med norske gutter som mener jenter som sovner på sofaen har seg selv å takke om de blir voldtatte, eller at "de har litt skyld" her bør også gutta komme på banen og ta avstand fra slike holdninger og slike individer.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 De mener vel at det er kolonialismens feil at forholdene i visse afrikanske land er så elendige. Derfor mener de på en måte de har rett til å komme opp hit og oppføre seg som dritt, siden vestlige kolonister gjorde det hos dem på 1800-tallet. Somalieren som ble slått ned og hadde en konflikt med ambulansesjåfør Erik Schjenken, skrev et innlegg der han var inne på dette. Manglende bekledning på norske damer er en ting, men afrikanere slår og misbruker sine egne kvinner også, selv om de går kledd i store lakener.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 21.18 - Så du mener at ingen innvandrermenn mener det idag? De tenker sikkert det samme de som ble intervjua fortsatt. Tror du noe annet bør du lukke opp øya og se på nyhetene!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Den har blitt spilt på radio i hele dag, så de mente tydeligvis at den var aktuell.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 Pur unge? 26, 30 og 35 år gamle? Hmmm....Når er vi ansvarlige nok til å uttale oss om noe? Jeg er leder i en bedrift, 34 år og trebarnsmor. Vil ikke akkurat definere meg som pur ung!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #11 Skrevet 1. november 2011 å herregud! kunne du ikke finne en artikkel som var litt mer "up to date" eller? virkelig- den er jo fra 2008. leter du etter artikler for å skape storm og blest eller? så fordi tre idioter sa dette for tre år siden er ALLE innvandrermenn av samme oppfatning. mhm.. og dere som netopp "ble rasister" har nok vært det lenge om dette var alt som skulle til.. få deg en annen hobby HI enn å lete etter utdaterte idiotiske artikler. oppgitt over idioter som deg HI..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #12 Skrevet 1. november 2011 Har ikke lett etter den nei. Var en som posta den på facebook så når jeg leste den ble jeg irritert over synet til disse mennene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå