Gå til innhold

Ta med gutten til legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en sønn (3 år) som har vært forkjøla en stund. Var dårlig med litt feber mandag til torsdag for to uker siden. Ble bedre, men fortsatt forkjøla. Forrige uke fikk han plutselig feber igjen en dag i bhg, og var skikkelig dårlig ut dagen - og fin igjen dagen etterpå (da var han selvsagt allikevel hjemme fra bhg). Nå er han forsåvidt i normal form, men han er ganske surklete i pusten og har en "løs" hoste. Han hoster ikke mye, men det skraper når han puster.

Lurer på om jeg skal ringe og få en lege til å lytte på ham i morgen, bare sånn for sikkerhets skyld. Hva er vanlig å gjøre? Snart to og en halv uke med skrape-pust.

Høh. Nå ble jeg i grunn overbevist om at en tur til legen er ok ;-) Hadde neppe likt å gå sånn selv. Eller er jeg hønemor? Er det lumpent mot min jobb at jeg får fravær fordi jeg mener han bør sjekkes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom dere til legen en tur, jeg hadde nok vært to turer allerede så ikke bekymre deg for att du er hønemor :)

Skrevet

Takk for svar, Renate! Spørs nok om jeg ikke tar en telefon i morgen da, så får jeg plukke opp pjokken i barnehagen utpå dagen en gang.

Skrevet

Ikke helt uvanlig at hosten henger igjen en stund hos de små. Men hvis det stadig gjentar seg og vedvarer enda lenger, ville jeg tatt han til lege. Men du skal selvfølgelig gjøre det du selv føler for! Bedre med en gang for mye enn for lite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...