Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Jeg skal gifte meg til sommeren og trodde jeg var ganske så avslappet angående dette. Selve bryllupet går det fint med, men så er det dette med kjolen da... Har ikke kjøpt færre enn 3(!!!) kjoler. Kjole nr 1 kjøpte jeg da jeg var gravid (hadde ikke mage enda, så den passet), den var billig, satt bra og jeg hadde så mye annet å tenke på at jeg tenkte "skitt au". Etter hvert som babyen ble eldre og bryllupet nærmet seg ble jeg mer og mer usikker på kjolen. Endte opp i en salong og forelsket meg i en kjole. Bestillte da en kopi fra Kina som kjole nr 2. Hadde hørt mye bra om nettsiden, men for meg ble det et bomkjøp. Nå har jeg jaggu meg bestillt meg en kjole nr. 3, samme kjolen som jeg forelsket meg i på salongen. Det er originalkjolen, men kjøpte den fra ebay. Kjolen jeg prøvde i salongen va også for stor, så den jeg venter på nå er av en mindre størrelse, noe jeg ikke har fått prøvd på. Føler meg som DEN bridezillaen nå, hvem kjøper TRE kjoler liksom?!? Og så er jeg full av angst om at den ikke skal passe siden jeg ikke har fått prøvd størrelsen. Jeg har forresten ikke brukt mer enn 3600 kr (min mor spanderte den første, så det blir 5600 totalt) på disse kjolene da, så det er jo ikke mye penger for en (eller 3) brudekjoler, men allikevel... Hva syns dere? Er jeg heeeelt gal?;p
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Men DET er jo ikke en bridezilla! Kjære vene, nå ble det bare sånn, det gjør da ingenting (med mindre du blir ruinert men det høres jo ikke slik ut.) Håper originalen sitter som et skudd og at du blir knallfornøyd:) PS Du må sikkert regne med at dette kommer opp i en eller annen bryllupstale, altså
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Takk;) Hehe, jeg har naturlig nok ikke fortalt så veldig mange om dette, men å få høre om det fra forloverene mine er nok ikke utenkelig nei;)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Hehe, nei det der er ikke bridezilla. Ei venninne giftet seg og hun ble bridezilla. Skulle ha kontroll på forloveren flere uker før bryllupet (ble sur fordi hun dro på ferie for da var hun ikke tilgjengelig 24/7) Skrev flere sider med instrukser som de deltakende måtte lese og bekrefte at de hadde forstått, kranglet selvfølgelig med familie og stedet der festen skulle være pga overnatting, mat etc. Siste uka var hun helt ute av det og gråt for småting. I etterkant må vi se på filmer og bilder i timesvis:-P Nå bare ler jeg av det, men der og da måtte man trå forsiktig for å ikke havne galt ut med henne gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå