Gå til innhold

<3 Lille prinsen i magen <3


LilleGull-12

Anbefalte innlegg

Hurra, da er det en sunn og frisk guttebaby i magen min. Så hærlig!! Og terminen ble 1 april. En fantastisk hærlig følelse å være på ultralyd og se gullet i magen.

 

Hvordan er det med dere andre? Gutt/jente??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt! Godt å høre at alt står bra til med lille prinsen i magen ;) Jeg har vært så heldig å se min lille spire to ganger allerede, men skal på ordinær UL på tirsdag, så da håper jeg at vi får vite kjønn også! Ikke det at kjønn har noe å si, men det er jo utrolig kjekt å vite! Kos deg masse videre med prinsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har UL på sykehuset neste uke, men har allerede vært på 4 UL (grunnet mange SA/MA) og de to siste gangene trodde de at de kunne se at det er en liten prins her også!

 

Stas uansett - er så heldig at jeg har en av hver fra før, så dette spiller ingen rolle! Har riktignok "to tonn" jentetøy, men da får vi spare inn på annet og kose oss med shopping av prinsetøy!

 

Har holdt igjen litt på shoppingen til etter UL neste uke, så kan vi føle oss litt tryggere på at det faktisk blir gutt.

 

Har noen forresten hørt om at de har sagt gutt på UL, men så ble det en jente? Har hørt mange historier om det motsatte, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på to ultralyder tidligere jeg også. En betalte jeg selv for i uke 8, for å få se ett bankende hjerte. Hadde en sa i mai, så gikk og var nervøs for at det skulle skje igjen. Så meldte jeg meg på et prosjekt om svangerskapsforgitning, og fikk en ultalyd der i uke 14 også.

Men først nå de kunne se at det var en gutt. Og det var jo artig :o)

 

Det er vårt første barn, så vi gleder oss masse.

Har arva masse jenteklær etter mitt tantebarn, men nå må vi ut på shopping gitt. Prinsen kan jo ikke gå i rosa hello kitty klær :o) Gleder meg til å shoppe. Har ikke begynt enda, men nå klør det slik i fingrene :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer :)

 

Jeg var også på ultralyd idag og fikk vite at vi får en liten gutt hvor terminen også var 1.april :) Ja, den følelsen man har på UL er helt ubeskrivelig!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...