Gå til innhold

hvis noen hadde truet dere..hva hadde dere gjort ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

anmeldt dem ? kan ikke det heller for det blir påstand mot påstand....

ikke truet på livet kanskje men at en skal "ta deg og mange flere skal ta deg" om du sårer den og den pesonen....

eller skal jeg bare heve meg over det og ikke bry meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anmeldte en kunde som truet meg på livet på jobb. Dvs arbeidsgiver anmeldte.

Skrevet

Jeg hadde anmeldt om jeg følte at det var en reell trussel.

En gang ringte jeg en bekymringsmelding til psykiatritjenesten, pluss anmeldte en fyr. De kunne ikke gjøre noe med vedkommende, men det var virkelig alarmerende greier på gang, så jeg syntes det var bedre en å la være.

Skrevet

oj...hvordan gikk det ? ble du hørt på uten påstand mot påstand ?

her er det noen i familien som ha truet meg...

hi

Skrevet

Kommer litt an på situasjonen og personen som kom med trusslene.

Skrevet

såpass ja... og ja personen virket ganske til å mene det...

problemet her er at personen jobber i politikken litt høyt oppe....

hi

Skrevet

tja jeg ordnet det slik at jeg kunne ta tidligere vakt på jobben slik at h*n kunne låne bilen vår på tur med min samboer. h*n truet meg med at h*n og familien ++ skulle ta meg om jeg såret min samboer og sa jeg manipulerte fordi jeg hadde sagt jeg KANSKJE fikk fri, (dagen før) litt tidligere fra jobben så bilen kunne lånes.

så ehhh...

hi

Skrevet

Det kommer jo ann på settingen. Noen ganger vet man at det ikke ligger noe alvorlig i det, det er bare noe man sier når man er sint. I andre tilfeller kan det delevis ligge noe i trusselen, men man har fortjent den trusselen. Det kan være for eksempel om man stadig sårer noen og en eller annen truer med å avsløre en stygg hemlighet du har om du fortsetter. Da tror jeg bare jeg ville tatt trusslen til etterretning. Så til slutt er det tilfeller der du tror trusslene er reelle, alvorlige og ufortjente. Da kan man vurdere å anmelde det for sin egen sikkerhet. Selv om ingen blir dømt kan det være det som skal til for å sikkre at trusslene ikke blir gjennomført og at trusslene opphører.

Skrevet

okey . ja dette skal jeg vurdere. for jeg syntes at dette ikke var en god grunn nok til å true meg for å si det sånn samt å mene jeg manipulerer fordi jeg sa kanskje til en ting dagen før ,å så samme dagen dem skulle gå at det kanskje ikke var så lett å få tidlig fri, men jeg fikk ordnet det. så pesonen burde jo være glad !

ehh.. tja. vanskelig om hun mente det eller ikke egentlig men virket sånn da..vanskelig å vite om personen sa det for h*n var sint hmmm...

har ikke hatt problemer av noe slag med personen før på den måten :=0

hi

Skrevet

Jeg forsto egentlig lite av historien. Du har såret samboeren din og vært uklar på om du kunne få fri slik at en politikker kan låne bilen din og dra på tur med din samboer. Politiikeren ble sint på deg fordi du såret samboeren din og truer med "å ta deg" hvis du fortsetter med det?

Jeg ville ikke gjort noen ting. Høres ut som en barnslig krangel eller fyllerør fra begge sider.

Skrevet

jeg har ikke såret samboeren min (samboer sier også at jeg ikke har gjort det) det er det som er så rart , men personen truet meg med at OM jeg såret min samboer så skule h*n og hele familien ta meg.

jeg var ikke uklar det er det som er sykt. jeg sa KANSKJE jeg fikk gjort om jobben så de kunne få låne bilen. og da dagen kom og de skulle låne bilen til turen så var det ikke så lett å få det til ang jobben og det var da personen truet meg og sa jeg manipulerte.... så jeg fikk det heldigvis ordnet etterpå men da ble ikke personen glad heller....

hi

Skrevet

Merklig historie, men jeg hadde ikke tatt en slik "trussel" spessielt alvorlig, og ville ikke gått videre med saken.

Skrevet

Jeg mener, jeg ville ikke anmeldt saken eller noe sånt, men jeg ville jo spurt samboeren om hva dette dreide seg om.

Skrevet

ja skullle tro personen nettopp kom ut av barnehagen. dette ligger på bhg-nivå.

samboeren skjønner heller ingenting av dette, for personen har ingen grunn til å si dette ,mente min samboer.

ja er jo fjollette dette så får se om jeg skal gi personen en liten støkk for å gi beskjed om at slik oppfører man seg ikke når det ikke er gunnlag for det. !

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...