Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Drømte jeg plutselig hadde en sønn som var eldre enn min datter, men så husket jeg ikke navnet på han og plutselig var vi i syden og badet,etter og ha hentet ungene i barnehagen. men hele drømmen handlet om at jeg ikke husket navnet på mitt eget barn.. husket fint navnet på min datter i drømmen men ikke min sønn... skulle gjerne visst hvordan det gikk videre men midt i drømmen ringte vekkerklokka. Har bare 1 barn og det er min datter, men er gravid... Alt det går ann og drømme...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 vet ikke enda hva jeg får, er bare 13 uker på vei. Men tanken har slått meg. Hadde en annen drøm for lenge siden før jeg traff samboeren min, om meg,en mann og ei lita jente som var og gikk tur, kunne ha den drømmen om igjen og om igjen, da jeg traff samboeren min forsvant plutselig mannen fra denne drømmen og da datteren min ble født sluttet jeg og drømme den drømmen. Jeg tror egentligt ikke på slikt, men kansje det har noe betydning på hva jeg har i magen... ser heller ikke fjeset på denne ungen i drømmen min, men ser fjeset til min datter.. slik var det også med den forrige drømmen min.. hilsen HI...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Tanken har liksom slått meg på om jeg kansje venter gutt siden jeg drømmer slikt. hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå