Gå til innhold

Julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe en minipc til min mor i julegave, da hun ikke får brukt den hun har. Faren min har en pc.. Men hva mener dere om jeg kjøper en pc til moren min som da koster ca 2000 kr, skriver at det er til både moren og faren min, men siden faren min har, så vil jo det bli moren min som bruker den...

Men som noe litt ekstra, så legger jeg med en konfekt? Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis hun trenger det er det jo flott! kanksje konfekt er litt kjedelig.. hvis det var en liten ekstra ting til farn din? kanksje en flaske vin eller Cognac? behøver jo ikke bli så mye dyrere enn en eske konfekt? Hvis han drikker alkohol selfølgelig!

Skrevet

Hun har lenge klagd over at hun aldri har en pc og være på.. så tenkte det hadde vært greit :) Men faren min må jo også få noe, hehe!

Og alkohol vil jeg ikke gi han, da han har alkoholproblemer. Men takk ! :)

Hva annet kan jeg finne på, som ikke er så dyrt?

Skrevet

Mener du at siden gaven er så dyr i utgangspunktet at du vil kjøpe noe billiger til din far?

Hva med at du og far gir pc til din mor sammen. At dere spleiser å gaven sammen?

Skrevet

oh, ja da er det kanskje ikke rette gaven.. men med erfaring ifra min egen pappa, så går han ofte i mørke t-skjorte eller ganskje kjedelige skjorter.. så det går jo ant å kjøpe noe nytt og fresht :)

Skrevet

Neida, men siden faren min har pc, kan jeg ikke kjøpe det til han.. Kan jo selvsagt, men, ja.

Men tips til noe som omtrent er like dyrt da? Noen? :)

Faren min klarer ikke holde på hemmeligheten, så vil helst holde det for meg selv ;)

Skrevet

Hm.. Får prøve å se. Litt vanskelig da han har "alt" :)

Skrevet

ny barbermaskin, eller kaffemaskin? etc

Skrevet

Mini PC er noe dritt. Jeg har den som ble best i test på TV2, sinnsykt treg. Rett og slett ubrukelig til å surfe på nett med. Min ligger bare i ei skuff og støver ned.

Skrevet

da var du veldig uheldig, eller har dårlig besyttelse, min mini pc fungerer supert! ikke så bra til å se film på, eller spille krevende spill, men til det bruket jeg har, internett, skrive, bilder og slikt, fungerer den fint :)

asus eee, har jeg..

Skrevet

Hmmm.. hvilken type har du?

Faren min har en, og den funker helt greit.. Hmmm...

Skrevet

Gi en mini pc og skriv på kortet: "Såh! Da har dere en hver". Så kan de selv velge hvem som skal ha hva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...