Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Hvilken butikk og hvilket merke passer til meg som er ei voksen dame? Ikke med lavt liv sånn at rumpa stikker ut... Høyt liv uten at det er for høyt liksom. :-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Kjøpte en på Cubus som var passe høy i livet. Jeg er 37 og liker heller ikke veldig lave bukser.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Takk :-) Da er vi like gamle :-) - Eller like unge!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Jeg er like gammel som dere, og mine favorittjeans som jeg eier for tiden har jeg kjøpt hos Lindex. Ellers har jeg hørt at de har kommet med en ny serie jeans fra Levis, som er tilpasset damer med former faktisk. DE har jeg tenkt å sjekke ut. Kanskje jeg endelig finner noen jeans som passer over hoftene og ikke blir supervis i midjen. DET hadde vært noe det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Da skal jeg sjekke både cubus, lindex og levis bukser i morgen :-) Takk :-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Glemte jo og fortelle det beste, jeg ga bare 200,- for den Var i vår, men de har det merket enda tror de koster ca 300,- til vanlig. Kan ikke fordra og kjøpe dyre klær til meg selv.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Gøy at vi er flere voksne damer her, virker til tider som om det er bare 20 åringer her.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Tell me about it. Det er en av grunnene til at jeg sjeldent kommenterer noe her. Hilsen anonym med bukser fra Lindex og forhåpentligvis snart fra Levis, lengre opp.
Monajenten Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 Jeg er "bare" 26 (27 på fredag:-D) men har former. Les stor rumpe:-p Jeg har en jeans fra Gina Tricot som er helt fantastisk på! Kolleksjonen heter Perfect Fit, og min er en skinny jeans da, men de har veldig mange forskjellige fasonger. Det beste er at den IKKE er lav i livet, men heller ikke opp til puppene. Den har perfekt høyde og går forbi mine vakre love handles:-) Jeg får kommentarer hver gang jeg går med den, så jeg er kjempefornøyd:-) Den kostet forresten 199,- og holder seg utrolig fin i både farge og fasong.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #11 Skrevet 1. november 2011 Svarer iikke på så mye her jeg heller, bare når jeg virkelig kan hjelpe noen. Som hun med barnet med UVI, blir så mye dumt her til tider. Hvem vogn skal jeg velge? Når jeg var på cafe i går. Ol, irriterer meg at de ikke kan enkel gramatikk. Stavefeil fordi man skriver fort er noe helt annet. Vi er en utdøende art damer.
Monajenten Skrevet 1. november 2011 #12 Skrevet 1. november 2011 http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/ccollection-p1.html#product_130801 Fant den på nettsiden, den som jeg har heter Silvia.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #13 Skrevet 1. november 2011 Det høres veldig interessant ut. Finnes de Perfect Fit fra Gina Tricot i boot cut-modeller også? Synes ikke skinny jeans sitter så bra på meg... De Levisbuksne heter for øvrig Curve ID fant jeg ut etter litt googling nå nettopp.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #14 Skrevet 1. november 2011 Har aldri tenkt at de har jeans på Gina Tricot, må innom der.
Monajenten Skrevet 1. november 2011 #15 Skrevet 1. november 2011 Sjekket nå og de har ikke akkurat bootcut, men har en modell som heter flared, de har litt sleng nede.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #16 Skrevet 1. november 2011 Jupp. Fant linken din etter at jeg hadde postet spørsmålet. Jeg får stikke innom å prøve, men erfaringsmessig så blir de ikke fine på meg hvis de har for mye sleng. Uansett er det jo verdt å prøve. =D Takk for tipset uansett. Blir vel en shoppingrunde på meg på både GT, Cubus, Lindex og Levis/Carlings snarlig tenker jeg. =)
Monajenten Skrevet 1. november 2011 #17 Skrevet 1. november 2011 Lykke til, håper du finner noe! Det er skikkelig vanskelig å finne perfekte jeans, syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #18 Skrevet 1. november 2011 Jeg trodde Gina Tricot bare hadde klær for litt yngre damer? Så hyggelig at vi er flere "eldre" damer her :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå