Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Samboeren min har en kompis som er bare helskjønn! Blir helt varm i kroppen, bare ved å være i samme rom. Har vært litt småroting en gang, så det er akkurat som han har taket på meg. Har egentlig lyst på han, men føler det blir helt feil. Hva gjør jeg??? Vet at han liker meg.....
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Hvordan kan det bli feil, mener du? Om du har lyst på han er det bare å kjøre på vel! Man lever bare en gang, og det er jo egentlig samboeren din sin feil som i tillegg til å ta den helskjønne med hjem, slett ikke er like helskjønn sjøl!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Vet ikke om dette hjalp så mye.....
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Du har rota med kompisen til samboeren din.... Både du og kompisen er tydeligvis ikke noe å samle på for samboeren din. Slå opp med samboeren din, og bli sammen med han nye. Å være utro (ja, "småroting" er også utroskap) er aldri en god løsning
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Er ikke alle fantasiere som er like lurt å gjennomføre......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå