Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Samboeren min kom hjem for 3 dager siden med en gave til meg, en orkide.. Jeg tenkte ikke stort mer over det, takket fo gaven, ga han en nuss og satte blomsten i viduskarmen. Hver bidige dag har han mast på meg om at jeg må vende trebarken i potten, jeg blir bare mer og mer irritert, jeg kan da å stelle blomster, og har ALDRI hørt noe om at man må vende barken rundt orkideens røtter! I dag kom han hjem og maste igjen, jeg ble sint på han og sa jeg skulle gjøre det om han kunne holde kjeft om min måte å håndtere blomstene på, for dette kunne jeg (jeg er da gravid, og hormonbølle så det holder) Jada, jeg går inn på kjøkenet legger en plastpose på bordet og løfter opp orkideen fra potta, tømmer potta på plaster for å vende baken.. Og ut ramler en typisk ringeske! Jeg står bare å ser rart på den først, før det går opp for meg hva det er, åpner den, og finner de perfekte forlovelses-/gifte ringene jeg noen sinne har sett! Ble så glad at jeg satte meg ned på stolen og gråt :-P Han har fridd til meg! Til og med etter hormonbølla i meg har eksplodert på han i snart 3 uker uten noen grunn, så har han da fridd til meg! Skal sies at han ikke er av de som er romantisk, eller oppfinsome, så dette var virkerlig overraskende, og utrolig koselig :-D
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Så koselig!! Var ny den der med å vende borken til orkideen... Hihi... Tror ikke eg heller hadde tatt akkurat den der helt seriøst... Men Gratulerer med forlovelsen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå