Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Jeg vil gjerne ha masse tips til hvor vi kan reise på ferie neste år. Vi har to barn på tre og ett år, og har følgende krav: - bør ikke være supervarmt i juli - vi ønsker å ha bilen med og kjørelengden bør ikke overstige en dagstur, vi er helt åpen for å starte med en ferge e.l. først (f.eks. ta ferga til Kiel og kjøre til Frankrike), men selve kjøringen ønsker vi altså å tilbakelegge på én dag siden vi ikke vil bruke hele ferien i bilen - vi vil leie feriehus - det bør være litt aktiviteter for barn der, altså ikke bare strand, men gjerne en fornøyelsespark, dyrehage e.l. Håper på mange tips og gode erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Vil bare legge til at hele Skandinavia er utelukket da vi har vært i de ulike landene her såpass mye.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Jeg lurer på om du synes du er morsom nå? Trollinnlegg, eller finn ut av det selv. Du har så mange vanskelige kriterier at det ikke er mulig å foreslå noe.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Vi skal til Kypros, for niende året på rad.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Har hørt kysten av tyskland skal være fint. Ellers kan dere ta euro Disney og kjøre ut til sjøen og leie hus der etterpå. Ellers har vi vært mye i Nederland, masse parker og ting og finne på med barna og fine strender.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Hvorfor skulle dette være et trolleinnlegg? Selvsagt både kan jeg og har jeg lett etter forslag selv, men jeg er oppriktig interessert i å høre andre erfaringer. Takk for seriøse svar. Eurodisney har vi vurdert veldig seriøst. Det er en overkommelig kjøretur fra Kiel (tar da ferga over) og Frankrike er jo et herlig land, så det er høyt på lista over alternativer neste år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå