Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Ei venninne har en gutt på samme alder som min gutt, og i år arrangerte jeg Halloweenfest for barna i gata. Jeg inviterte også min venninnes gutt i og med at vi er en del sammen. Hun fortalte da at de vanligvis pleier å henge lapp på døra hver Halloween at barn er uvelkomne til å ringe på og at de ikke hadde godteri, og føyde samtidig til at hun håpet denne festen kunne bli en tradisjon så de kunne slippe å forholde seg til Halloween selv. Fikk lite lyst til å invitere de igjen..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Det var da en særdeles motstridende melding av henne å komme med:-P Er hun motstander av Halloween, men synes likevel det er helt greit at gutten hennes går så lenge noen andre tar seg av det?? I så fall, jo veldig rart og smålig!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 hehe... seriøst?? Utrolig merkelig! Jeg hadde nok svart noe i retning av: oi, har du ikke fått med meg at dette er noe som går på rundtgang. Alle andre har hatt fest alt, så neste år blir det nok din tur
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Ja, hun forklarte det med at de ikke hadde noen interesse av å handle inn godteri å gi bort til fremmede, tiggende barn. Selv tenker jeg at så lenge jeg har barn selv som etterhvert vil gå rundt, så bør også vi være med på leken. HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Hehe, ja, det burde jeg jommen meg ha gjort HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Tja, er det ikke greit at ungen hennes får kose seg selv om hans mor ikke er fan av tradisjonen? Hun kunne ha ordlagt seg annerledes eller bare latt være å si noe som helst annet enn at det var kjekt for gutten og at hun håpet det ble gjentagelse!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Hun liker ikke opplegget men unner barnet sitt moroa. Da er det jo perfekt med en slik løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå