Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Snakk om å være hormontroll.. Jeg irriterer meg f.eks over følgende ting: - Kjærestens høye chipstygging. (Stakars..) - Elendige bilister. (NEI Jeg er ingen ekspert selv, men noen ganger føler jeg nesten det..) - Kattens mjauing. (Blir gal) - Rot. - De som spør om jeg er gravid, selv om jeg ikke drikker øl i byen. Forstår godt de lurer, men... GIDD å spør! - Kunder som spør alt for mange dumme spørsmål.. >:-( Håper det er flere av oss?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Er ikke gravid lenger, men bådde nå som ny mor å som gravid ble jeg mektig iritert over alle som spurte. Er det planlagt? Skal dere virkelig ikke vite kjønnet? Gruer du deg til fødselen? Dette er som regel ikke nære venner eller familie skjønner ikke at tilfeldige bekjente føler de har krav på å vite sånt.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Forstår jeg godt :-S Jeg er forresten så tidlig gravid at ingen vet det ennå (6+4). Derfor det med øl og byen :-) -HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Gratulere jeg var såpass heldig at jeg svært sjeldent drikker+ pluss at dette var rett etter jul så pause var troverdig.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Åh, heldigen. Jeg bor i Danmark, og her skal jo alle ha øl på ethvert tidspunkt... :-S Gleder meg til uke 12, hihi! -HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå