Gå til innhold

Sharm el sheikh i Egypten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har været på ferie der? Hvordan er der? Er det bra for barna der?

Vi lure på å hoppe en last minut tur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg elsket det! Det er helt supert for litt større barn, 5 år pluss kanskje. De helt små er det kanskje litt mye bakterier for etter min smak.. Blir litt engstelig. Men om jeg får komme med et tips: Det er ganske dårlig mat på alle restaurantene, så om du har mulighet til å velge all inclusive, så gjør det :)

God tur!

Skrevet

Varmt, møkkete, masete folk, søppel overalt...

Har vært der med mannen, kunne aldri tenkt meg å reist dit med småbarn.

Skrevet

Varmt, møkkete og masete, men fint!

Vi hadde med alle barna ned, det gikk fint det.

Skrevet

Takk for svar. Det er godt at høre andres erfaringer.

Jeg skal evt rejse med barna alene. De 5 og 3 år. Er i tvivl, men ville være gøy med fiskesafari og godt med sol og varme.

Skrevet

Jeg var der for et par år siden. Temperaturen var veldig bra, men slitsomme selgere og maten var ikke all verden. Kunne sikkert dratt dit igjen, MEN velg hotell med omhu. Vi bommet totalt på det. 3stjerners hotell med elendig standard, dårlig mat, gammelt, slitt og urenslig.

Lønner seg å legge i noen kroner ekstra der, da tror jeg oppholdet blir mye hyggeligere :)

Skrevet

Aldri vært der med barn, men har vært der selv. Var der i romjula til begynnelsen av januar, og det var nesten altfor kaldt der. Sola var oppe, men kald vind... Nå er det sikkert varmere enn i desember, så kjør på:-) Sjøen var varm da, og dro nesten for å bade slik at jeg blir varm;-) Strendene er herlige!

Maten var pyton... Måtte dra på mac donalds en dag fordi jeg var så søkkelei hotellmaten. Man reiser ikke til egypt pga. maten eller for å få gode matopplevelser. Levde litt på sjømat i en hotellrestaurant, det var godt.

Neste gang blir det nok ikke egypt på meg, vært der en gang, men frister ikke mye å reise tilbake. Pågående mannfolk fins det også, men de er kanskje ikke så pågående når man har mann og barn med seg. Ble faktisk fridd til i en butikk, bare sånn helt plutselig...

Skrevet

Varmt, møkkete, selgere/tiggere over alt og masse innpåslitne mannfolk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...