Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 trenger en del nye honkler å har ikke så god råd, er de greie de skikkeli billige? eller blir de sånn stive å fæle?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Nei, her kommer det jævla "honkle" igjen... GO AWAY! Vik fra meg!!!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 dem funker fint når jeg skal tørke ørna mi vaffal.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 "Honkle".... Du gir deg aldri, gjør du vel? Vi husker alle dine "honkler" Kutt ut!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Har ikke lest noe om 'honkler' her inne tidligere (ny bruker), men fikk meg i alle fall en god latter nå ,-) ... eller burde jeg bli deprimert?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 kan dere ikke svare på spørsmålet da? ser nå at jeg har skrevet feil men er det så farli da, bare svar på det jeg spør om?????????
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 De er fungerende... Ikke de beste, og ikke de verste. HÅNDKLE! HÅNDKLÆR!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 håndklær? seriøst, skrives det sånn? har jeg aldri hørt om før. måtte google nå, og det stemmer visst det du sier. håndklær høres jo helt rart ut da, hehehehehe
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #11 Skrevet 1. november 2011 le vis du vil, jeg lar meg ikke pille på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå