Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Om jeg sier opp jobben min i dag, når kan jeg ha oppstartsdato i ny jobb? 1.februar?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Det stemmer at du da har siste arbeidsdag 31. januar... med mindre du har noe ferie tilgode som du kan ta ut.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Takk. Kan jeg sende oppsigelse på mail, eller må den leveres skriftlig med underskrift?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Du er faktisk da en dag for sent ute. Om du sier opp i dag eller i morgen og har 3 mnd oppsigelse kan du ikke begynne i ny jobb før 1.mars.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Men siden vi nå likevel er inne i november, kan jeg da vente noen dager med å levere oppsigelsen?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Nå kan du like gjerne vente til siste dagen i nov ja.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Jobber du kommunalt (og jeg tror også statlig) er det fra dato og 3 mnd frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå