Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 For det første så tisser jeg signalgult. Har mye mindre "slim" i hals og munn og håret ser ut som jeg får en ny parykk under alt det andre. Kommer masse tykt hår. Har heller ikke vært syk siden jeg startet på det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Niks, ingen snikreklame.. Hilsen HI. Helt normal småbarnsmamma som tester ut diverse livsstilsendringer for å slippe å hele tiden bli syk og forhåpentlig få vekk de siste kiloene og bli kvitt et kviseproblem.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Supermat er fantastisk! Har tatt endel forskjellig av det i et par år, barna mine også og de er så godt som ikke syke. Til og med fått kommentar på det i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Hva heter juicen og algene? Er det sånn ph-balansering?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Jeg kjøpte det på helsekosten. De vet hva du mener hvis du sier supermat. (burde det i hvert fall)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 Hva smaker det? Ser for meg at det smaker helt forferdelig...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #11 Skrevet 1. november 2011 smaker gress:-) hehe. men på en frisk måte. algene derimot tar jeg i pilleform, orker ikke smaken.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #12 Skrevet 1. november 2011 Jeg er sikker på at supermat har noe for seg Men, algene smaker skikkelig driiit, jeg tar de i piller, klarer virkelig ikke pulveret.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #13 Skrevet 1. november 2011 Supermat er så mangt så skal man ha hjelp i helsekosten må man nesten vite hva man vil ha.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #14 Skrevet 1. november 2011 Jeg går ut i fra at dere tar dette i tillegg til vanlig mat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå