Gå til innhold

Debatt ang. voldtekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes voldtektssakene er forferdelig tragiske! Nå handler det om afrikanske menn som voldtar, og da er selvfølgelig media kjapp med å skrive. Jeg blir sint, kvalm og trist. Og det ikke bare av de grusomme overgrepene - men også av statusene til folk?! Tror dere bare at det er menn av utenlandsk opprinnelse som voldtar, eller? At man må ha en annen hudfarge for å ha et forvrengt syn på kvinner og vår verdi? Ærlig talt, åpne øyne og ører folkens!! Du kan like så godt dømme den hvite naboen din!

Dette er statusen til en på fb min. Hva mener dere?

Jeg mener at utenlandske uansett har høyere krim generelt en nordmenn.

De har et annet kvinnesyn. Uansett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som sagt, ingen norske hadde buset ut i media med at kvinner som går alene om kvelden eller natten, inviterer til (ufrivillig) sex. Grøss!

Skrevet

Det er media som har funnet på uttrykket "etnisk norsk", fordi de i noen saker skriver "nordmann" om andre generasjons innvandrere. Så jeg vil ikke si at media utleverer etniske utlendinger for mye.

Skrevet

Nei man skal ikke være blinde for at hvite nordmenn også voldtar kvinner! Men det er jo engang sånn at utenlandske menn eier den høyeste statestik når det gjelder voldtekter. Og som nevnt over her, enkelte utenlandske kulturer har et meeeget skremmende kvinnesyn! Tror det er der det må gjøres en omfattende innsats!

Skrevet

De fleste voldtekter skjer alikevel på naschspiel, av etnisk norske menn.....Ikke like "blindt rettet" som en overfallsvoldtekt på gata, men de er mange, mange fler i antall,- og antar like ille for de som blir utsatt..Kanskje verre.Da det er vanskeligere og skille mellom voldekt hvor man "var med på festen" og kanskje godtok litt "roting", enn en voldtekt der det er tvang og vold fra a til å......Iallefall tror jeg det er vanskeligere og bli trodd at det var voldtekt om man først ble med gutten hjem på naschspiel, kanskej både klina og danset heftig med ham offentlig samme kveld også.....

Og når det er sagt..SELVSAGT velger overfallsmenn kvinner som kler seg "utfordrende"..Da utfordrende klesstil, som kort-korte skjørt og skyhøye hæler, som regel er ensbetydende med at det nær sagt er UMULIG og komme seg unna en overfallsmann..Mens jeans og sneakers vil gi en voldtektsmann dårligere odds....Tror mye ligger her, men enn at klærne pirrer så veldig mye....

Skrevet

13:48 - hva med alle damene som blir voldtatt i afrikanske land? Unge jenter, gamle bestemødre, skoleunger? Har de også utfordrende klær? Tror ikke det har så stor rolle egentlig. Man kan ta av skoene og løpe, og høye heler hadde JEG brukt til å sparke fyren i balla med.

Skrevet

Ehhh. Nå snakket jeg om voldtekter her til lands..Hvorvidt det er mer voldtekter i afrikanske land, enn andre, er en helt annen diskusjon.....

FOr å si litt om det;-Og ført og fremst så må man trekke fra de voldtekter som bevisst skjer i forhold til plan om "etnisk utvanning" og bevisst bruk i forhold til krigsføring..hvor menn er både dopa og trua på livet om de ikke gjør det..Videre så synes jeg også vi bør trekke fra de voldtekter som skjer fordi menn tror de blir kurert fra diverse sykdommer, eller andre ting som plager de om de har sex med jomfru....For også i de tilfeller er det andre som har FORTALT de at dette er et faktum...Altså ikke en vokdekt for forlystelsens skyld, men fordi ANDRE sier det er noe nødvendig....

Og den siste voldtektsbølgen i Oslo er vel av etnisk norske......???

Skrevet

14:00 - ingen voldtekter er for FORLYSTELSENS skyld! Det handler som regel ikke om sex i det hele tatt, men om makt og følelsen av å kontrollere et annet menneske gjennom frykt og vold. Skjerp deg.

VoldtektsBØLGEN er ikke av etnisk norske, den siste voldtekten er blitt begått av to menn av norsk opprinnelse med Oslo-dialekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...