tutmamma Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Planlegger en tur for to par på en førjulstur. Det er så mye å velge i, men skulle gjerne fått anbefalinger... Må være julestemning. Dette er en kosetur
Jenny** Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Hva med feks Gøteborg. Har ikke vært der selv,men skal visst være en fantastisk juleby. Og da kan man jo også ta en tur på Liseberg og julemarkedet der
Monajenten Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Jeg skal til København med mamma og min søster 18.-20. november. Det er visst også en fantastisk juleby, og julegaten i Tivoli har åpnet da. Gleder meg masse, har aldri vært der før:-)
Steget Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Både København og Gøteborg er perfekte for førjuls-turer! Julemarkedet på Liseberg er kjempekoselig! og Tivoli før jul, tror jeg er enda bedre!
Fire småtroll Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Hadde blitt elle-melle mellom København og Gøteborg for min del, jeg trenger ikke reise så langt for å kose meg Mange skryter av London i desember også da, det har jeg ikke prøvd selv så skal ikke uttale meg. Men selv tenker jeg at London blir litt hektisk, ville heller valgt Danmark eller Sverige.
camilla^ Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Gøteborg og Liseberg er verdt ett besøk i desmber. Bare Liseberg er verdt turen. Hadde en kjempehyggelig tur dit. Vært i Riga i desember, det er også veldig hyggelig og koselig. Skal ikke akkurat skryte av være når vi var der, for vi reiste fra ett skikkelig sørpevær og kom til ett like sørpevær. Kaldt og guffent, men vi gikk fra kafe til kafe mens vi tittet innom butikker og annet på veien. Veldig jul kan jeg ikke si det var der, men det var kanskje forventningene jeg hadde også. Har hørt det var så veldig jul der, men jeg så vel ikke en nisse eller det vi forventer med jul utover en levende julekrybbe. Men julegaver fikk jeg kjøpt i massevis. Og vi koste oss veldig der.
Pooh Skrevet 10. november 2011 #8 Skrevet 10. november 2011 London!! ) Dit skal vi! Tredje Londontur i år. )
T&S&F Skrevet 11. november 2011 #9 Skrevet 11. november 2011 vi var i Berlin i fjor. Mannen, meg og snuppa var 9 mnd. Skal dit neste år også. MAAAANGE store julemarkeder og julestemning i hele byen!
mammatetogansketette:)) Skrevet 12. november 2011 #11 Skrevet 12. november 2011 Har ikke vært der, men jeg ville dratt til Riga... er du coop medlem får du billig hotell også London ville jeg ikke dratt til på kosetur, syns ikke det er særlig koselig by, men smaken er som baken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå