Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Ipad sier de som liker apple.... Jeg sier samsung....
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Har iPad og er suuuuperfornøyd! Men Samsung kjenner jeg ikke til... Har du sjekket ut tester på nettet?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 http://www.amobil.no/artikler/samsung_galaxy_tab/79212 http://www.amobil.no/artikler/apple_ipad_2/93283
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Jeg liker ikke at Ipaden er låst til apple sine "produkter".
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Hvis du er fornøyd med at produktet du kjøper er låst til en leverandør og deres tjenester, så er det greit med apple, men forøvrig ville jeg valgt galaxien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå