3 gleder Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Med de to andre lå jeg under den rød streken hele veien og de veide 3150 og 3160. Så jeg var forberedt på det samme denne gangen, men nå i uke 24 ligger jeg akkurat over den rød streken. Noen som har fått en en baby som skiller seg fra de andre i størrelse? Eller flergangsfødende med høyere symfysemål i graviditetene?
gulljenta mi <3+ en til;) Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 hei hei jeg er andregangsfødende å med den første lå jeg på den røde streken hele tiden å nå ligg jeg helt utpå det hvite.. hehe er vell sikker fordi at livmora allerede har vært igjenom en graviditet så den er litt større nå enn sist
gulljenta mi <3+ en til;) Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 glemte å skrive at jeg er 19 + 2
fresh Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Jepp, jeg Men det var nok en grunn for det, baby nr 2 var 4300g,500g mer en førstemann
Minilille Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Med første lå jeg litt under og fikk en på samme str som dine. Nr to lå ganske rett på streken hele veien, bittelitt over på slutten: 3800 gram. Denne gang ligger jeg enda litt mer over og blir litt bekymret for enda større unge enn nr 2.. Men håper det ikke nødvendigvis har sammenheng..
aprillove Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 jeg har 2 barn fra før,med første (gutt) lå jeg rett over streken..Med nr 2 lå jeg 2 til 3 hakk over den røde streken..Første veide 3400 og andre 3200.er 15 uker nå,har ikke tatt mål enda..men har fått ganske god mage alt.så er spent når jeg skal til legen igjen og sjekke:)
mai2012! Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Med nr 1 var jeg over streken hele tiden, og på slutten utenfor selve grafen.., h*n var 3900. Det var mest magen min som vokste, var normal størrelse ellers. Ble hele tiden spurt om jeg skulle ha tvillinger:S Med nr 2 er jeg i uke 12 og har allerede fått veldig tydelig mage...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå