ninini Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 er i uke 31 og noen dager føles kroppen så tuuung.. hehe, spesiellt om natta når man skal snu seg i senga.. mens andre dager tenker jeg nesten ikke over at jeg er gravid, bortsett fra når jeg må krype på gulvet å kjøre biler eller pussle med 4 åringen da.. hehe og enkelte dager fæler jeg neste ikke at jeg får dratt pusten skikkelig, hun ligger å trykker oppi ribbeina mine kjennes det ut som.. spesiellt på ene siden ... flere som har det litt sånn?? blir spennede, er jo 8 uke rigjen.. hehe
Blinkimom Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Har det på samme måte her. Vi er like langt på vei.. Begynner å merke at det er tyngre nå. I dag fikk jeg også så ille kynnere på jobb at jeg måtte bare kaste inn håndkleet og dra hjem.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Samme her, alt er tungt og trått ogg er 35 uker nå... =/ Noen dager er bedre enn andre, men for det meste er det bare slit.. Noe av grunnen er såklart at magen og babyen ligger så langt ned at det er delvis vondt å gå også....
ninini Skrevet 1. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2011 har liksom gått så fint frem til nå, men kjenner at det blir noen tunge uker fremover.. jobber i butikk også, og i går var ikke ryggen god.. er 50 % sykmeldt da, så får jo hvilt lit innimellom heldigvis... hehe, kjenner jeg begynner å huske åssen det var på slutten... skrekk og gru.. hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå