Gå til innhold

Den beste stasjonsvognen til rundt 70 - 100 000 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg med... Har fått lån inntil 93 000, så må finne meg en bil til maks 100 000...

Skrevet

saab 9-5! Elsker bilen vår! Vi betalte litt over 100 000 for vår, men den er ganske ny, og man får et åar år eldre modeller fra ca 70 000 og opp. God plass bak, masse ekstra funksjoner, aldri noe gærnt med bilen, og dersom det skulle være det er det enkelt å fikse sjæl. LOVE IT!

Skrevet

Ville helt klart gått for en toyota avensis st.v 2001- 2004 mod.

Jeg har en 2000 mnd.- er kjempefornøyd.

Skrevet

Volvo V70 :-)

Trygg og god bil.

Skrevet

Du får jo gamle avensiser til den prisen.. eller så har de gått urlangt! Men jeg er enig i at avensis nok er bilen som er minst feil på.

Saab har jeg ikke et forhold til, og synes de ikke er noe fine utseendemessig.

Volvo V70 er jo egentlig dyre om du ikke skal ha en gammel haug som har gått votter og vintere.

Skrevet

Vår Volvo V70 kjører som ei klokke!!

Det er riktignok en -98 modell, men tross alderen har den ingen rustproblemer, og det er ikke noe som helst annet å si på den.

Jo, bakvindusviskeren fungerer ikke p.t. :-/

Det er turbodiesel, og den er villt billig i drift. Go´bilen min sin det!

... Så nå kan lillebolle bare komme :-) Den har til og med to ekstra seter helt bak i bagasjerommet som kan anvendes. Altså er det en 7-seter, om man vil!

Saab er også gode biler, men de har mindre plass i bagasjerommet, og koster mer.

Ford Mondeo var også en av våre favoritter, men de har heller ikke så stort bagasjerom.

Det viktigste for oss var

- Km-stand

- Billig i drivstoff (diesel)

- Rommelig (Men nå er kjæresten musiker, så han trenger plass... Meen altså.. Barnevogna skal jo og ha plass.)

- Trygghet.

- Ingen rust

- Og vi skulle HVERTFALL ikke ha en fransk bil. Sykt dyre å reparere..

Lykke til med kjøpet!

Skrevet

Volvoen kostet forresten 68 000,-

14:13

Skrevet

Vi hadde VW Passat før og det er helt klart den beste bilen vi har hatt. Hadde aldri problemer med den!:)

Om du ikke bryr deg om skinnseter osv., kan du få en 2003 mod. til rundt 100.000:)

Skrevet

Beklager, men VW passat tør vi ikke kjøpe da de ofte er fulle av feil. Biltypen er ihvertfall kjent med det og alle vi kjenner har påkostet bilen ufattelig mye.

Skrevet

Det var vell 98-99 mod. som var "problem-passater" tror jeg... Vi fikk iallefall beskjed om å styre unna de modellene... :) Men mulig det er problem med nyere biler også og att vi bare var heldige:)

Skoda skal jo være bra, og mye bil for pengene :) Men har aldri hatt det selv altså, så.... jeg vet ikke... :)

Lykke til med bilkjøp! :)

hilsen Passat-fanen lenger oppe;)

Skrevet

vi har passat, 2002 mod. ingen feil.. får som en klokke :) men vi har 4motion, highline å betalte 120 000, men man trenger ikke highline, å hvis man ikke er avhenging av 4x4, så er det en billig bil, med go plass og Utolig god kjørekomfort!

Skrevet

Vi har hatt VW passat 10 år nå,4 forskjellige biler og det har aldri vært noe galt med de...Og kjenner flere med samme bil som aldri har hatt noen problemer... Uheldige folk du kjenner da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...