Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Skal på jobbintervju på økonomisko og trenger noen gode spørsmål fra dere som jeg kan spørre lederen om. Jeg er helt blank. Hjelpes meg !!! Og det værste spørmålet jeg får er hvorfor skal vi ansette deg som butikkmedarbeider - det er såååå vanskelig og svare på.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 ååå jeg vil også på intervju!! sorry, har ikke peiling.. har tenkt å spør her inne selv om jeg kommer på intervju. Har vel hatt en del "flaks" tidligere så jeg har aldri sendt søknad eller vært på intervju, bare fått jobbene hehe..... så jeg vet virkelig ikke
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Hvorfor ønsker du å jobbe med sko? Hvorfor skal vi ansette deg? Hvilken relevant erfaring har du? Hva er dine negative sider? Hva er dine positive sider? Tips til ting du kan si ( ikke relevant rekkefølge ift spørsmål) Jeg ønsker nye utfordringer! Jeg har et ønske om å jobbe innenfor salg, fordi jeg mener selv at jeg er en ypperlig salgsperson. Jeg er veldig utadvendt og flink til å snakke med mennesker, derfor vil et yrke som dette passe meg bra. Osv osv osv
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 vær interessert- prøv å tenk litt fram i tid, når du har fått jobben. hva arbeidsoppgaver vil du ha? hva slags opplæring/ veiledning har de for nye arbeidre, vis at du er interessert i å gjøre en best mulig jobb, og at du er interessert i å sette deg inn i akkurat den butikken sine rutiner og målsetninger. om du skal jobbe med salg, så kan det være smart å legge vekt på at du er serviceorientert, og interessert i å gi kundene god behandling? gi inntrykk av at du er interessert i å selge sko.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Hvorfor skal vi ansette deg som butikkmedarbeider? Svar: fordi jeg kan bidra med et hyggelig arbeidsmiljø, god kundeservice og .....der ble jeg blank (ikke si det etter prikkene da...) Spørsmål du kan spørre om har jeg dessverre ikke siden jeg sjelden har spurt om noe. Men tror ikke det er positivt å begynne et intervju med å spørre om lønn. Det får du vite tidsnok. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Du skal hvertfall prøve å selge deg selv totalt!! Lang ut med alle dine gode egenskaper, uansett hvor selvgodt det lyder i dine ører. Det er det som tenner arbeidsgiver. Fortell hvorfor det er såå viktig for deg å få solgt sko til dine kunder. Si at det er viktig å identifisere seg med sine kunder, f.eks. :-) -En målbevisst og selvstendig arbeider med tro på seg selv. Det er det de vil ha. ... Og sitt på hendene dine, så du ikke fomler rundt med dem, slik jeg en gang gjorde. Fikk kommentar på det en gang. Men fikk allikevel jobben da :-P
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 TUSEN TAKK JENTER... DERE ER SUPRE..SMASK )))
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 JEG TAR MED MEG SKRIVEBLOKK FOR Å VÆRE FORBERETT - ELLER BLIR DET DUMT???????????????
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Inn til intervjuet?? ... Det synes jeg er litt merkelig. Bare vær deg selv du. Og skryyyt av dine gode egenskaper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå