Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Hvordan ville dere reagert om dere plutselig fikk et dyrt diamantsmykke fra en mann som ellers nesten aldri gir gaver? Han bruker så å si aldri å gi smågaver, blomster e.l., bortsett fra jul, bursdag og morsdag. Så var han på jobbreise over helga, kom hjem i går kveld, og hadde da med et diamantsmykke til flere tusen kroner.
Gjest irismor Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Gled deg over gaven. Behøver ikke å ha en skjult mening, bare at han er glad i deg og fant en flott gave til deg.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Jeg ville sagt: "takk, takk - tuuuuuuusen takk" ;-) Det er jo aldri for sent å begynne å gi gaver til den man er glad i <3
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Jah, gleed deg over gaven :-) Typisk oss å bli mistenksom.. Tenk hvis han har spart i mange år :-P
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Ja, klart jeg er glad for gaven, og jeg takket selvfølgelig for den. Men er det ikke litt rart da? Han gir aldri gaver ellers.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Det kan jo være at når han først vil gi deg en gave, så skulle det være en ordentlig gave. Og gaver til mangfoldige tusen får man altså ikke så ofte.....
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Jeeeez her gjør mannen den flotte tingen for deg, kanskje han til og med har spart og gledet seg, også skrur du på gretneknappen?! Stakkars fyr.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 det er ikke rart, men kan det tenkes at magefølelsen din har vært litt sur lenge?? altså at du har på følelsen at noe ikk estemmer så kan jo en slik ting føre til at man lurer enda mer... men slapp av, heldig er du, han gjorde det nok i beste mening..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 Neida, jeg er slett ikke gretten. Synes bare det var rart når han aldri gir noe ellers, og lurer på hvorfor han plutselig gjorde det nå. Er liksom ikke noe spesiell grunn som jeg vet om. Og så noe så dyrt også.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #11 Skrevet 1. november 2011 Han savnet deg vel i helgen da? Jeg kan plutselig, selv etter 15 år sammen plutselig se mannen min med nye øyne og bli helt nyforelsket igjen. Hverdagens grå gjentagelser gjør at man ikke alltid husker på det, men av og til får man et lysglimt og ser hvor heldig man er, hvor flott partneren er og kjenner hvor glad og lykkelig man egentlig er. Kanskje mannen din akkurat har hatt et slikt øyeblikk?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #12 Skrevet 1. november 2011 Kanskje han har vært utro mens han var på reise og har fått dårlig samvittighet? Jeg vedder på at ALLE dere som har skrevet i denne tråden (inklusive HI) har tenkt den samme tanken, men ingen har turt å foreslå det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #13 Skrevet 1. november 2011 Ha ha! Det ligger jo så grader i dagen at det er det HI lurer på! Man trenger jo ikke skrive noe så åpenbart. Ok, jeg skal oversette alle innleggene. HI: har han vært utro og angrer? Alle andre: vi vet at man kan tro det, men det er dårlig gjort, han har nok bare vært snill. HI: ik, jeg tvilte litt et øyeblikk. Takk.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #15 Skrevet 1. november 2011 Nei, han har nok vært utro og kjøpt det smykket til elskerinna, men hun syntes ikke det var pent og sa nei takk. Og butikken ville ikke ta det tilbake. Så da var det jo bare en ting å gjøre..... TENK om folk kunne slutte å overtolke allting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå