Gå til innhold

Halloween var gøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk rundt i to timer med mitt barn og et annet. Ungene fikk masse snop og hadde det kjempe gøy. Alle utenom en dame var kjempe koselige. Noen av de eldre tulla og tøysa fælt med unga, så ut som om dem koste seg med å få unger på døra.

Det var helt klart verdt alle smertene jeg sitter med nå etterpå pga. leddgikten. Vil helt klart ikke vært foruten denne kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kjempekos ut :) Skulle ønske flere hadde kommet innom her. Var klar med en stor bolle godteri, men kom ikke så mange dessverre.

Skrevet

Var også ute å gikk sammen med snuppa mi og to venninner,var veldig gøy å se de glade små ansiktene deres når de så at bøtta ble fullere og fullere med godis. Holdt meg litt i bakgrunnen, de syns egentlig det var helt unødvendig at en voksen skulle være med, men egentlig tror jeg de syns det var helt greit når det ble helt mørkt ute. ;)

Skrevet

Her var ungene ute og gikk, og de var kjempe fornøyde. At de fikk mye snop tror jeg bare var en bonus. De forsvant ut en liten gjeng, små og store. Storebroren til han ene var med og passet på, så jeg slapp å bli med. Jeg passet døra her hjemme.

Det var kjempe koselig når de alle samlet seg rundt stuebordet, snakket, lo, sammenlignet, byttet osv. Ungene la seg med ett kjempesmil om munnen og de våknet med ett kjempesmil. Idag gledet de seg til å fortelle om dagen på skolen.

Vi har vært på Hallovenn før, men det ville ingen av de fire ungene i år. De ville gå sammen med vennene sine. Og jeg må si jeg er veldig glad for at det ble slik, for dette ble en kjempe hyggelig dag. Ikke styr og ståk, men bare kos. Ungene har forberedt kostymer, pyntet, kuttet gresskar, tent lys og ikke minst planlagt. Jeg har malt, sminket og hjulpet til. Gleder meg faktisk til neste år, det tror jeg min mann også gjør. For det så ut som han koste seg i går, selv om han ble litt lei av å sette filmen vi så på på pause så ofte.... det ringte på endel ganger kan en si..... Før så har han hatet halloween, men i år sa han det var veldig koselig.

Skrevet

Jeg kledd ut guttene mine som jenter i år. Rosa, rosa og rosa, litt gloss og glitter:D

Så fikk de åpne døren når det ringte på, og gjett om det ble latter!

Vi hadde også satt ut eldstesønnens gresskar med lys i som vistes fra veien. Velkommen!

Nå har jeg sendt ut mail til venner og familie, collage med halloweentema. Kjempefornøyd jeg!

Skrevet

Vi hadde det også supert. Vi var 3 voksne med en ungeflokk på 7 barn Var superkoselig, og vi slo av en prat med gode naboer, og ungene fikk godteri, og gjorde alle "triksene" sine ;)

(de hadde øvd på triks lenge.... Sånn som vitser og skremming o.l)

Utrolig morsomt!

Skrevet

Hva slags 'triks' gjorde ungene da ?:)

jeg har ikke barn, men koste meg hjemme med skrekkfilmer og litt vin.

Ringte bare på døren 1 gang her da, det var 3 jenter i skumle kostymer:) de fikk sjokolade. Halloween er gøy ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...