Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 fikk mail angående om jeg ville ha barnehageplassen eller ikke..Skal jeg bare skrive at vi takker ja til plasen? noe mere?*blond*
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Ja du må bare takke ja til plassen. Dette for at de skal ha det svart på hvitt at plassen nå blir opptatt
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 okei:P visste ikke om jeg måtte vise mere interesse:P
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Ja. Du må svare på eposten at du takker ja til plassen.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 skal jeg bare skrive" vi takker ja til at s****** får begynne i barnehagen den ***** dato... noen andre måter å skrive det på?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Du kan bare skrive "Vi takker ja til barnehageplassen vi ble tilbudt fra den og den datoen og i hvilken barnehage".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå