Gå til innhold

takke ja til bhg plass, men.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk mail angående om jeg ville ha barnehageplassen eller ikke..Skal jeg bare skrive at vi takker ja til plasen?:P noe mere?*blond*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du må bare takke ja til plassen. Dette for at de skal ha det svart på hvitt at plassen nå blir opptatt ;)

Skrevet

okei:P visste ikke om jeg måtte vise mere interesse:P

Skrevet

Ja. Du må svare på eposten at du takker ja til plassen.

Skrevet

skal jeg bare skrive" vi takker ja til at s****** får begynne i barnehagen den ***** dato...

 

noen andre måter å skrive det på?

Skrevet

Du kan bare skrive "Vi takker ja til barnehageplassen vi ble tilbudt fra den og den datoen og i hvilken barnehage". ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...