Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Og det året har gått fort dere:)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Gratulerer så mye til prinsen! Ja, det går jo så fort at fristelsen til å få flere barn, er ALTFOR stor, hehe;)
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Gratulerer så masse med veslegutt, håper dere får en strålende dag <3
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Gratulerer så mye me dagen! :-) Jeg syns også det har gått veldig fort! Under 2 uker igjen her til snupp er 1 år.. :-o
Valiana Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Gratulerer så masse med den store dagen - stor stas tenker jeg og kanskje noen tanker som vender bakover i tid? Tenk at lille lille gutten har blitt så stor! Da hopper du vel videre til neste småtroll-gruppe, men kanskje du kiker innom oss fra tid til annen? :-) Kos deg med 1-åringen!!
april2011mamma Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 ååå for en stor dag!!! Gratulerer så mye med den store lille gutten!! .... Det er vel no magisk når de blir ett år..... kan tenke meg tiden har gått fort ja! her er lillejenta snart 7 mnd og det har bare flydd forbi, men tiden er fylt med enormt mange gode minner:) Nyt dagen og kos dere masse masse!!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Gurimalla:) Ett år allerede!!!! Tiden har jammen med gått fort. Gratulerer sååå masse med skjønningen:) Her går jeg i en døs for tiden med Alexander som er våken hver dag fra klokka 5 og lille frøkna som våkner for mat noen gng om natten hehe. Har heldigvis god hjelp fra mannen. Blir et tøft år nå med lite søvn, men guri som vi kooooser oss:) Ha en flott dag og kos dere masse:) Er jo over på småtroll 1-2 år også, så vi ses der:) varme klemmer.
C.L.H85 Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Gratulerer:)) Det går fort i svingene ja;)
kinaputten Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 Gratulerer så mye med den store dagen Utrolig at et år kan gå SÅ fort
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. november 2011 #11 Skrevet 1. november 2011 Grattis-grattis med 1-årsdagen idag! Tiden flyyyr med små barn i hus ja, det er ihvertfall HELT sikkert (hvor ble det av vesle nyfødtnurket mitt??
Håpefull77 Skrevet 1. november 2011 #12 Skrevet 1. november 2011 Gratulerer med dagen til lillegutten din:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. november 2011 Forfatter #14 Skrevet 3. november 2011 Tusen hjertelig takk jenter:) Ble en fin dag med masse gjester, pakker, bløtkake og ikke minst gele:) Og som hs sa, søtt vil de alltid like:) Og Buster likte dette veldig godt.....hehe:) Har ei venninne som sa på forhånd at det å få en ett åring, ble litt spesielt. Og kanskje ekstra pga vår forhistorie, han var jo prematur født. Jeg var litt oppesen og sa at nei, dette har jeg og min mann snakket så mye om at dette kommer til å gå fint.... Også kom dagen, men bursdags sang på senga, åpner avisen med bilde og hilsning, og vips der kom de tårene ja....hehe:) Og ganske så mange av de også....så det var veldig spesielt med 1 års dagen til Ole Kristian:) Klem fra meg
Håpet ble virkelighet! Skrevet 6. november 2011 #15 Skrevet 6. november 2011 Hei I! Jeg har vært lite inne på disse sidene, lest innimellom men sjelden logget meg på. Men når jeg så innlegget ditt måtte jeg skrive litt. Tenk at Ole Kristian har fylt 1 år allerede, husker godt innleggene dine på HA-forumet når han kom, noe tidligere enn forventet, men allikevel så en stor gave for dere! Jenta vår er 6 måneder idag, det har også gått fort, mammarollen er helt fantastisk! Egentlig litt rart å tenke tilbake på alle timene vi brukte på forumet "vårt" for et år siden, søkte råd og trøst og hjalp hverandre gjennom og nå har mange av oss lykkes - helt fantastisk. Erle79 har jo laget egen web-side om habituell abort og skrevet bok som jeg fikk i posten igår, sterk lesing... Kos deg videre med gutten din! Varm klem Cecilie
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. november 2011 Forfatter #16 Skrevet 6. november 2011 Så utrolig hyggelig og høre fra deg:))) Sender deg en pm jeg..... Klem fra oss to i Drammen
enits40 Skrevet 6. november 2011 #17 Skrevet 6. november 2011 Gratulerer så mye til deg Tirilgirl og til den flotte 1åringen din! Skjønner at dere har hatt en flott dag, som seg hør og bør. Her er det bare noen dager igjen til jubileum...1 år - er jo ikke baby lenger, da jo! Jeg synes også at dette første året har gått kjempefort, og blir også helt rørt når jeg tenker på det.... Flotte barna våre, vi er superheldige! :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. november 2011 Forfatter #18 Skrevet 6. november 2011 Kjære enits40:) Ja, det er som du sier, vi er såååå utrolige heldige:) Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå