Gå til innhold

Hvorfor er det slik? (sex)

Anbefalte innlegg

Skrevet

... at damer her inne får beskjed om at "man selv er ansvarlig for egen orgasme", mens man mååå ha sex med mannen og tilfredsstille ham selv om man ikke vil selv. De fleste menn får orgasme hver gang de har sex med dama, og man trenger ikke å være rakettforsker for å få det til. For damer er det som regel mer komplisert. Men da trenger ikke mannfolka å anstrenge seg, siden "man har ansvar for egen orgasme"? Seriøst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg lurt lenge på også, for enda om menn er noe mer primitive innenfor dette området, altså pleier å ha større behov, men er lettere å tilfredsstille, så er det ikke så veldig aktuelt for meg å gi han sex hver eneste gang han skulle "trenge" det. Er jeg ikke i humør, men gir han sex likevel, så vil det jo bli så han bare får bruke kroppen min for sine primitive yster. Nei, det skjer ikke. Har hatt denne samtalen med samboeren min, og han mener at slike påstander som "slenger rundt" her inne, er noe av det dummeste han har hørt (heldigvis). Han mener at han hadde aldri orket å ha sex med meg, uansett hvor kåt han var, for hva er vitsen om gleden ikke kan være gjensidig? Og han passer alltid på at jeg får orgasme også, så lenge jeg vil detda.. hehe, noen ganger synes jeg det er fantastisk med sex uten å "måtte" komme het til mållinja i den sammenheng, det er som regel da jeg er kåt, men utslitt, da føler jeg at det er beroligende nok å se han ha orgasmen sin, og ferdig med det.

Men uansett, det må da være mye rare forhold ute å løper her tenker jeg bare, når noen nermest hyler ut om at vi MÅ gi mennene våre sex hver gang de vil, hvis ikke har de "godkjent" grunn for utroskap, mens vi skal for all del ikke forvente sex om vi er kåte, og orgasmene våre er vårt eget "problem".

Skrevet

Jeg har en mann som er fantastisk på alle måter, bortsett fra at han ikke er opptatt av å tilfredsstille meg overhode. Han tar nesten aldri på meg under sexen, oralsex går kun den ene veien, og han spør aldri om det var godt eller ikke. Jeg er glad i sex, og synes det vi har nå også er greit, men å aldri få komme (klarer IKKE å få orgasme selv), er litt kjedelig i lengden.

Skrevet

Jeg har heldivis en mann som virkelig ønsker å tilfredstille meg og han får meg til å komme så og si hver gang, Han holder gjerne på noen runder og kan komme tre ganger f.eks, mens det holder fint med en gang for min del. Har tidligere vært sammen med gutter som ble oppgitt av at jeg ikke kom, men de prøvde jo heller ikke. De gjorde sitt, ble ferdig og lurte på om jeg også kom liksom, haha.

Skrevet

08:57 - du er heldig. Jeg kommer uansett aldri til å forlate mannen selv om sexen ikke er så spennende som jeg skulle ønske meg. Sex er ikke alt i et forhold. Når man har flere unger fra før, er langt fra solstråle eller fotomodell, og får en mann som man blir forelsket i, og som elsker deg OG ungene tilbake, ser man bort fra sex-biten så lenge sexen ikke uteblir helt.

Skrevet

Jeg vet ikke.. er det sånn da? Det kan jo være at en får inntrykket fordi enkelte slenger rundt seg med ureflekterte gammeldagse konservative kommentarer i hytt og pine.

Når det er sagt, er det ikke noe galt med å bruke hverandre på grunn av primitive lyster heller, tenker jeg da. så lenge det ikke bare er ene veien.

Når en er i et forhold, er jo kjærlighetsbiten ganske trygg og avklart uansett, er den ikke?

Når jeg leser innlegg her tenker jeg at kanskje noen jenter hadde hatt godt av å la seg rive mer med av sine egne primitive lyster. Jeg tror kvinner har det, like mye som menn.

Men jeg tror kanskje "vi" er oppdratt til å holde tilbake og bruke sex mer som et belønning/straff system, eller mer eller mindre som et "bevis at du elsker meg" opplegg. det kan jo være ganske slitende på et forhold.

Kanskje menn også gjør det? En del gjør sikkert det. Folk er ulike. Ikke vet jeg.

Skrevet

Hver gang jeg leser dette utsagnet så tenker jeg at da kan jo dama mye heller bare onanere da! Enklere, mindre energikrevende og en får det akkurat som en vil med en gang.

Nei sex er en samhandling, begge skal være involvert slik at begge har det godt.

Kvinner skal ikke godta å være runkedukke for mannen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...