Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Jeg har bestilt en vare fra Groupon og fått en pdf fil som jeg skal skrive ut og løse inn kupongen. Men løse den inn hvor???? Noen som kan hjelpe meg???
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Har bestilt masse. Hva har du bestilt? Da blir det litt lettere å si konkret hva du skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Ja, jeg ELSKER Groupon Du løser den inn når du bestiller. Jeg bestilte for eks en tur til Marrakech, og måtte bare opplyse hotellet om koden min. I tillegg skriver du ut, slik at du kan vise ved ankomst. Men kommer jo an på hva du har kjøpt. Du løser den inn hos de du kjøper hos/bestiller hos!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Har bestilt masse! Det meste over nettbutikker, og da er må man bare skrive inn rabattkoden i rabattkose-feltet i nettbutikken. Har også kjøpt hudpleie timer og da har jeg selvfølgleig tatt med meg kupongen til det aktuelle stedet og løst den inn der.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Du løser inn kupongen der du kjøper hva det nå er du har bestilt. Du bruker den på samme måte som du ville brukt et gavekort.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Var sånne fix it pro penner. men jeg skjønner virkelig ikke hvor jeg skal løse inn kupongen. Hjelp.......
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Du må lese alt før du kjøper, det står sikkert at de sender de til den adressen du ahr oppgitt. Da trenger du ikke innløse kupong,
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Tror det sto at jeg ville få pakke i posten, men og at jeg måtte innløse kupongen, så ble litt forvirra (skal ikke så mye til hehe) Men da satser jeg på at den kommer i posten tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå