kjærlighetpåpinne85 Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 hva gjør dere for at huset skal dufte litt ekstra godt? tenker da på hvilken duft spray/gel som HOLDER litt lengre.. har prøvd så mange men de lukter bare mens man sprayer ellers har jeg opplevd at noen gel mister lukten etter 3 dager... noen nettbutikker?
To tette og ei badehette Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Jeg er en svoren tilhenger av rengjøring med enjo (kjemikaliefritt), men et triks kan være å sette ut en skål med grønnsåpevann. Da blir det en nyvaska duft. Ellers så har jeg gode duftlys fra Sia. De gir fra seg akkuratt et hint av duft. For mye blir ekkelt, og spray ender alltid med det resultatet. Dersom du føler at det trengs såpass sterk lut anbefaller jeg deg ei grundig nedvasking
Gjest 5 andre Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Bruker duftpinner fra Kremmerhuset. Flaskene ser fine nok ut på hylla, og noen av duftene er veldig gode.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 jeg sverger til febreeze paa tekstiler og glade plug ins
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Jeg er heller ikke fan av spary blir litt for mye altså, men jeg har duftlys som lukter clean cotton! Deilig lukt av nyvaskede klær blir det da. Enjo er gode vaksepordukter som en over skriver det driver onkelen min så må jo si meg enig der
Stellaborealis Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Ingen! Det lukter skikkelig gamlehjem av alle sammen;P
Mine <3<3<3 Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 Dis vanilje fra Kremmerhuset (flaske m/duftpinner). Lukter veldig godt, og absolutt ikke for mye. Har fått mange kommentarer på at det er en veldig god lukt i huset av mennesker som har vært på besøk.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 Bruker ikke spray, synes det blir så parfymert! Men har oljer og duftlys i stua (samme lukt såklart) m vanilje og på soverommene har vi olje med yasmin luft (skal virke beroligende og er visstnok perfekt til soverom.....) alle i fam har hver sin på rommet =) =)
Renate :-) Skrevet 2. november 2011 #10 Skrevet 2. november 2011 Må være grønsåpe og frisk luft iallefall, slike ting lukter jo helt pyton....
lille sprelle Skrevet 2. november 2011 #11 Skrevet 2. november 2011 Hæ? tanken har ikke slått meg en gang (annet enn på do da...). Bak boller! Det lukter godt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå