Gå til innhold

når begynte dere med adventskalender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når begynte dere med adventskalender? og om dere har flere barn av samme kjønn får de da en som ser helt lik ut med like gaver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte første julen med alle.

Nå er det mormor som lager kalender til ungene, så de får ting som er likt hver dag. (så og si alltid hvertfall)

Husker meg og min søster fikk forskjellige ting. Vi fikk også ting vi trengte, så trengte jeg sokker ett år fikk jeg endel sokker, trengte jeg truser fikk jeg det osv. Så de ble forskjellige. Nå får ungene ullsokker, strikkavotter og slike ting som mormor lager, jeg vet det alltid kommer nye slike ting hvert år.

Skrevet

Eldste fikk sin første pakkekalender da han var 2,5 år, yngre søsken har fått fra første julen.

Søsken av samme kjønn får like pakker. Jeg har fire barn, to gutter på snart 8 og en på 11, de får like gaver. Jentene mine er 2,5 og 4, så de får også like gaver. Noen dager får alle fire like gaver, f.eks en pakke tyggis, andre dager får guttene noe de kan trenge, mens jentene får noe helt annet.

Skrevet

Eldstemamm fikk sin første det året han fylte to år. Lillebror får ikke i år, men han får neste år (da er han nesten to).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...