Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Han vil heller ikke snakke om det - jeg er 33 uker gravid og siden jeg ble gravid har vi prøvd å ha sex to ganger - det fungerte ikke da jeg var veldig tørr. For 2-3mnd siden kjøpte han glidemiddel men det har heller ikke fått han til å ta initiativ eller vise mer interesse for sex Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, føler meg så avvist. Han gjør meg ganske deprimert da han ikke tar på meg eller viser noen interesse - mine initiativ avfeies også da han er sliten osv. Nå skal det sies at han ikke er noen casanova ellers heller, han er temmelig tafatt til vanlig også men aldri sånn som dette her og det tærer på meg. Jeg kommer spradende i nytt og småsexy undertøy og det eneste han klarer å si er at jeg må stusse dusken, som heller ikke er stor, eller at jeg er drøy over baken, noe jeg ikke er. Vet ikke om det er hans måte å ta initiativ, har sagt at det ikke funker i så fall, men han kan komme å jukke på meg når jeg står på kjøkkenet, og om jeg snakker om at vi kanskje skal kose oss i kveld blir han helt mongis og snakker om å "slenge meg over bordet og stappe han inn" med "kjartanstemme" osv Nei han er ikke 22 heller. Skal sies at jeg pga kvalme ikke var særlig interessert i sex i starten av svangerskapet men hallo, dette er jo helt unormalt. Noen som har tips til hvordan jeg kan få han i tale og etterhvert få han i seng - før denne aseksuelle adferden får meg til å miste all tenning på han.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 hvordan var sexlivet deres før graviditet og sånn da?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Tja, litt opp og ned, men siden vi hadde vært prøvere i over ett år så ble sex ganske rutine og etter skjema. Kanskje ikke det beste utgangspunktet. Om vi var i tørkeperiode fordi jeg ikke tok initiativ så kom han alltid på banen etter en uke eller to - tror jeg da, og sa at hallo, sex liksom, men nå er det helt dødt. Triste saker.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Men han har alltid gitt uttrykk for at han syns sexen var bra, jeg derimot kunne nok tenkt meg litt mer "passion" men han synes sexen var/er fantastisk, nå aner jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 det er jo ganske vanlig i langvarige forhold. det kan jo være noe i det du sier at det ble så målfokusert, at dere forbandt sex mye med det å bli gravid? kanskje det er vanskelig å forbinde det bare med lek og tenning igjen? tålmodighet, og det å vise respekt for hverandre, er en forutsetning til å få sexlivet på skinner igjen ( tror jeg) slik jeg leser innlegg nr. 1 så virker det som om mannen din bare tøyser det bort. er han sjenert i forhold til å snakke om hva han liker, og tenner på? har du fortalt ham hva du liker og tenner på, eller evt, hva det var den gangen dere hadde et ålreit sexliv? det er jo oveldig forskjellig hvor bevisste folk er på det også, ikke vet jeg. men jeg tror det å være litt raus, både med å fortelle om egne tanker, og det å tolerere den andres tanker omkring sex er viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå