Gå til innhold

Hvilke egenskaper setter du mest pris på hos barnet ditt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en treåring.. Sliter med å skille ut hva som er hans egenskaper, og hva som er et barns utvikling hvis dere forstår..

Kunne være morsomt å høre hvilke egenskaper dere setter høyest hos deres barn, for å få en pekepinn på en måte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun er blid, snill mot andre og at hun har god humor

Skrevet

Hans evne til stå på og få til det han har satt seg fore.

Og hans empati og inkludering overfor andre mennesker.

Skrevet

At de er så blendende vakre. ;)

Neida, egenskaper:

Ærlig, rettferdig, modig.

Sånne ting

Skrevet

Jeg har en jente på 2 år, og de egenskapene jeg setter høyest hos henne er:

- hennes sans for humor

- at hun som regel er veldig blid

- at hun er flink til å godta våre regler og rutiner

- hun virker veldig omtenksom, og skal alltid trøste og blåse hvis noen andre gråter eller er lei seg

Skrevet

Gutten min er sta og selv om det kan være utfordrende til tider så vet jeg at det er en egenskap som han kan utnytte når han blir større til å oppnå det han vil.

Også er han omsorgsfull og høflig selv om han bare er 2,5år

Skrevet

Jeg har to:

nr 1: empatisk og omsorgsfull, moden og kreativ. Kjempeflink å lage ting og er definitivt kunstnerisk anlagt.

nr 2: Sta (lar seg ikke pille på nesen), veldig kjærlig og kosete, og morsom, sjarmerende og underholdende. Det går ikke an å være sur på dette barnet.

Skrevet

Min 8-åring har god humor, sterk rettferdighetssans og velutviklet empati. Det setter jeg stor pris på.

Skrevet

Har en tiåring med et enormt hjerte for de som er mindre og de som er litt utenfor. Hun er selv en person venninner ser ut til å se opp til, har en sterk personlighet, samtidig som hun er omsorgsfull og empatisk. Helt utrolig at jeg har fått en så flott datter, så noe rett må jeg jo ha gjort i oppdragelsen! :)

Skrevet

Fin tråd dette :)

Hos eldste setter jeg pris på at han er kreativ, ansvarsfull, kunnskapsrik , har humor og er omtenksom

Hos yngste setter jeg pris på at hun er omtenksom, at hun forstår mye og kan og vil mye og at hun har humor

Skrevet

Jenta mi på 4 år er selvstendig, vitebegjærlig, modig og (stort sett) veldig grei mot andre mennesker og dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...