Gå til innhold

dødsangst..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror jeg har dødsangst. jeg er så redd for at noen i min nærmeste familie skal dø. jeg bekymrer meg for dem hele tiden.

når de ikke kommer hjem til avtalt tid er jeg så redd for at noe skal ha skjedd dem. når det gjelder helsen deres også er jeg veldig redd. noen ganger er jeg så redd for at de skal dø at jeg gråter og har det rett og slett ikke bra.

jeg får også skikkelig dårlig samvittighet om jeg ikke blir med på noe de spør meg om, stiller opp når de trenger det- fordi tenk om noe skulle skjedd og jeg ikke prioriterte dem.

jeg er ikke redd for å dø selv- jeg er bare så forferdelig redd for at noen jeg er glad i skal dø. jeg tror ikke jeg hadde taklet det.

vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget.. egentlig bare sette litt ord på mine egne tanker som jeg aldri har fortalt noen før. å høre om noen andre føler det på samme måte. om noen har noen gode tips og råd for hvordan jeg kan komme meg ut av denne onde sirkelen. jeg blir så sliten av å bekymre meg for familien hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, tror du trenger litt hjelp til å sortere tankene dine.

Angst er ikke mye gøy å ha, jeg har hatt diagnosen angst i ca 11 år men mest sannsynlig slitt med det hele livet.

Man bruker veldig mye krefter på å bekymre seg unødig og ofte hjelper det bare å snakke med en annen og sette ord på tankene dine. Da vil du se at de er bare tanker og at du kan styre det.

Legen din kanskje være ett sted å starte?

Håper du finner ut av det, før du bruker opp for mye av livet til å bekymre deg unødig.

klem.

Skrevet

har det litt på samme måte som deg HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...