Gå til innhold

Hvor mange barn kom på døra hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkurat flyttet til et stort boligfelt.. og her kom intet mindre enn tilsammen 48 barn!... Veldig koselig:-) Heldigvis hadde vi nok godteri

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her stod godteribollen klar i tilfelle det skulle komme noen. Er ikke stor tradisjon for halloween her. Og ganske riktig; ikke sett et eneste utkledd barn i kveld.

Skrevet

Så koselig! :)

Det kom ingen her :( Så da går snopet til ho mor!

Skrevet

Ringte på ca 10 ganger. Varierende flokker;)

Skrevet

ca 30 stk kanskje? Men er alikavel nok igjen til at jeg er småkvalm nå------------------

Skrevet

Telte ikke barna, men regner med at det var mellom 30 og 40 stykker.

Skrudde av lyset etter klokken 8, og så at det gikk endel barn forbi etter den tid.

Skrevet

Det kom en søt liten trio i går kveld, og i kveld kom to små tvillinghekser!

Skrevet

Ingen! Her har foreldrene i bygda bestemt at halloween ikke skal markeres med tiggerunde.

Skrevet

Ingen. Skrudde av ringeklokka og det ble respektert! Ingen som banka på. Flinke barna! Og flinke foreldre som har lært barna litt folkeskikk!

Skrevet

Så koselig! Ikke så mange her, desverre. De som kom var kjempesøte da :)

Skrevet

Ingen :( Men hadde da et lite besøk på lørdagskvelden =) Så var hvertfall en liten gjeng på 4 søte små som stakk innom.

Tror det var fordi det var ufattelig tåkete her og det regna.

Men men =)

Skrevet

Her virker ikke ringeklokka, men jeg gikk da likevel ned og åpnet for barna når jeg hørte noen utenfor. Dette er jo barn opptil 10 år, og jeg synes ikke det har noe med folkeskikk å gjøre at de kommer på dørene en gang i året når det er halloween. Selv om jeg ikke er noen tilhenger av halloween selv.

Skrevet

Ca 40.

En herlig bøling fra 2-12 år. Alle sammen søte og høflige. Den nydeligst var en 2- åring som ikke hadde skjønt helt at man egentlig skal ringe på og vente. For plutselig hadde jeg et lite monster i gangen som sa : " har du dotteri?". Så kom en hesblesende storebror rett bak, røsket gutten ut igjen, og smalt igjen døren. SÅ ringte de på. Storebror sa "knask eller knep, og unnskyld!" og minimonsteret sa :" sottelade?" med verdens mest håpefulle glis. Og selvfølgelig hadde jeg sjokolade :-)

Halloween er koselig! Til og med naboen min på 83 hadde handlet inn godis og gledet seg til alle de skjønne ungene som skulle komme på døra.

Skrevet

Jeg kom ikke hjem fra jobb før klokken 19.30, akkurat kommet inn da det banket på, var tre små hekser.. Det var de eneste, kanskje fordi jeg kom så sent hjem?

Har i alle fall nesten en hel bolle med godis som kan stå til helga..as if..hehe :)

Skrevet

Her kom det tre små flokker i løpet av kvelden. Den siste flokken ringte på selv om utelyset ikke var på og alt tydet på at vi ikke ville ha besøk. De to første flokkene var utkledde og rundt 5-10 år gamle.

Skrevet

pga sykdom blant mine fire barn og meg hadde vi lyset slukket... og 8 ganger ringte det på døren... med noen unger hver gang....

blir litt irritert....

Skrevet

jeg har barn i to "puljer", altså både små og større barn. Og bortsett fra begge gjengene til barna mine, så hadde vi hele 4 barn på døra.. hehe

Skrevet

Her var det ikke regnet med at det kom noen, vi bor nok så øde til, men ungen til naboene kom snikende over tunet utkledd som en vampyr! Heldigvis laget jeg noen førjuls karameller på morgenen i går, så han fikk av de :)

Helt glemt av at kanskje ungen til de nyinnflyttede naboene gikk knask eller knep. Men moro var det, så neste år blir det nok så vi har godis på lur til han :-D

Ellers bor nærmeste barn ca 800 meter unna, og det er en hovedvei mellom som er litt farlig å skulle krysse, også bor vi så langt inn i skogen, så om noen unger går knask eller knep her omkring, så tørr de kanskje ikke gå hit.

Skrevet

Ingen!! Og siden jeg slanker meg, får far i huset oppgaven med å spise opp 2 kilo med godteri =P Han får dele med barna i helgen.

Skrevet

Her var det kanskje 25 stk. De var veldig søte alle sammen, men en gang kom det to jenter på kanskje 16 år som ikke hadde kledd seg ut ordentlig..det synes jeg var litt teit, men bør iallefall kle seg ut.

Skrevet

00:32, SÅ herlig da, hehe. Her kom dessverre nesten ingn. Vi bor litt vanskelig til så man ser liksom ikke inngangsdøra. Veldig synd, for jeg elsker halloween og hadde masse godteri.

Skrevet

Her ringte det på en eneste gang, de var vel 3-4 stykker. Lurer på om ungene i nabolaget har en avtale om å bare gå til h verandre eller noe i år, det er i hvert fall første gang det har vært så få...

Skrevet

6 stk. Sønnen min hadde laget skummelt gresskar og satt lys i det. Var skikkelig fint, og ungene som kom var så imponerte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...