Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 "alle" de andre som har født og har fast partner har enten spiral, bruker p-piller, spøyte osv.....hører aldri om noen som bruke kondom...... er det bare oss??
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Neida, vi også. Brukte det før barnet kom også. Det var derfor det kom, hehe. Vi glemte oss en kveld. Men stas det. Så er det kondom igjen.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Vi har brukt kondom i mange år. Nå er jeg gravid, da. Spiral skal jeg aldri ha i meg og p-produkter er jeg skeptisk til grunnet endel blodpropper i familien. Så ikke bare dere:)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Akkurat nå er jeg gravid, så bruker naturlig nok ikke kondom da med mannen min. (planlagt sådan). Men ellers bruker vi kondom. Hva en og annen venninne bruker av p-piller og sterilisering er en ting, men vet ikke om hva halvparten engang av mine bekjente bruker som prevensjonsmetode! Er liksom ikke noe tema.. Så vet ikke hva som er vanlig.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Vi brukte kondom mellom barna. Er nå gravid med nr 2, og brukte vel kondom i ca 1,5 år. Fant ut at det var bortkastet å sette inn en spiral på den korte tiden, og ønsket ikke begynne med ppiller igjen. Har gått på dem i 13 år, og vil ikke fortsette når dette barnet er født. Vet ikke helt hva vi gjør med prevensjon enda etter fødsel, men det blir enten kondom eller spiral.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå