Gå til innhold

Kjøper dere noen gang blomster til mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lurt litt på det? Hvorfor er det alltid mannen som skal komme hjem med blomster eller andre koselige ting?

Derfor lurer jeg på om dere noen gang har med blomster eller noe annet hjem til mannen deres uten noen spesiell grunn? Hvorfor/hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Rett og slett fordi jeg er glad i han, og han fortjener en overraskelse av og til. Akkurat som meg ;-)

Skrevet

Hender jeg kjøper en film eller noe til han som jeg vet at han har ventet på osv.. En liten overraskelse. :) Liker å gjøre sånne ting for han.

Han hadde ikke enset blomster, eller skjønt hva poenget var med de. :P Kjøper ofte en bukett for å pynte opp her hjemme, men den er jo til begge..

Skrevet

Ja klart jeg gjør :)

Gir han sjokolade, et kort, en blomst eller andre koselige ting som kan muntre han opp en vanlig hverdag :) Sender koselige ting i posten siden vi har et avstandsforhold. Alltid koselig å overraske =D

Skrevet

Min mann liker bedre å få en øl og noen chilinøtter. Blomster hadde skuffet han. Hva skal han med de?!

Skrevet

Ikke blomster, men andre ting.

Klær, spill, snus, en sjokolade osv.

Skrevet

har prøvd, men da lurer han på hvor jeg fikk de i fra :) setter ikke pris på det i det hele tatt... han vil ha blow jobs han... så ofte han kan.......

Skrevet

Han har fått blomster, men kjøper som oftest blader, filmer, bøker osv som interesserer han.

Skrevet

Ja, det hender det at jeg gjør.

Skrevet

Det er ikke så ofte, det skal jeg innrømme, men det hender jo ibland. Siste gang var for et par måneder siden. Vi har hatt et umenneskelig hardt år, og jeg følte for å vise at jeg setter pris på at han stiller opp for meg midt i sin egen sorg. Så derfor fikk han en stooor bukett liljer (som er min favorittblomst...hehe...men man vil jo gi noe man synes er pent selv)

Skrevet

HI her. Om det er blomster eller noe helt annet spiller jo ingen rolle. Jeg synes bare det er så rart at det stadig vekk er fokus på at mannen må komme hjem med et eller annet for å vise at han setter pris på sin kjære og ikke omvendt.

Her i huset er det sjeldent at vi kjøper noe for å vise hverandre at vi elsker hverandre og setter pris på hverandre. Her går det mer på hva vi gjør i hverdagen. Som en liten beskjed på tavla på kjøkkenet, f.eks.

Skrevet

Typen min sier at blomster hadde han blitt direkte FLAU over å motta. Er jo tross alt en kjerrong som skal få blomster og sjokolade. Så her kjøper jeg heller andre ting til han, krus med morsomme skrifter på, hjerter med skrift og andre ting. Og en blow job er aldri å forakte heller sier han, uansett hvor sliten han er!

Så her får han masse hele tiden =)

Skrevet

22:57 her igjen.

Skriver også lapper/notater til han som jeg legger på puta hans som han leser når han legger seg (for da snorker jeg høylytt allerede:P)

Skriver i doggen på speilet når han ser eller lager hjerter i doggen når han er i dusjen.

Sender beskjeder over Facebook (på meldingene)

Huff.. høres jo litt stalker ut her da, men men..

Skrevet

Hi, det er vel fordi mannen tradisjonelt har vært jegeren som skulle vinne dama med sin kurtise.

Så ga kvinnen barn, husmortjenester og hele sin selvstendighet til mannen i retur.

Gamle kjønnsrollemønstre. Ikke verre enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...