Gå til innhold

Noen som har bestemt seg for permisjon?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥

Vi hadde 100% forrige gang, fordi regnet litt på det og fant ut at vi kom til å tape litt penger på å velge 80%.

 

Denne gangen velger vi 80%, fordi vi er så heldige begge to at vi jobber i bedrifter som betaler oss 100%. Så da var det et lett valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man taper penger på å velge 80%, men jeg er i tvil. Dersom noe skulle skje meg slik at jeg blir ufør e.l. i den perioden jeg går uten lønn, så har jeg gått skikkelig i baret. Liker ikke tanken på det, så foreløpig heller jeg mot 80%. Har ikke søkt ennå. Burde vel gjøre det snart ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går for 80% lønn. Og jeg er ganske fornøyd med det. Hadde det sist også og da tjente jeg adskillelig mye mindre og far var student. Nå er vi begge i fast jobb, og vi klarer oss faktisk med 80%! :D MEN et spml: Han har ikke opptjent seg nok til pappa perm(ferdrekvoten), men har lest om at han kan opptjene dette iløpet av min perm. Noen som har vært borti liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Jeg har ikke bestemt meg ennå jeg heller.. Vet ikke hva som lønner seg for oss.

Jeg har fast 100% jobb og samboer er under nav.. så jeg har mere utbetalt enn han. om jeg tar 100% lønn og 2 mnd uten lønn går jo den mnd med halv skatt i desember bort.. der får jeg jo endel ekstra..

Er ikke så flink til å regne på dette her jeg..

 

Noen som kan hjelpe??

 

<3 M <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Her blir det 80% min samboer sa det var opp til meg ønsket eg det sku eg få det siden sist unge begynte eg å jobbe da han var 4 mnd bare. Og eg vil ikke ta ulønnet og miste rettighetene vist noe skulle oppstå. Vi skal klare oss på 80% bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...