Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg skal ta fagbrevet som privatist. Jobber i barnehage og har gjort det i mange år. Det jeg lurer på er hvordan selve fagprøven er lagt opp? Er det tre hele dager? Skal jeg planlegge opplegg med barna og gjennomføre det?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 heisann. det kommer an på hvor du bor det. men regner med du skal ha 3 hele dager ja, du skal planlege og gjennomføre og evaluere. kan ta kontakt med opplæringsontoret der du bor for mere informasjon
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Hei! Nå er det noen år siden jeg gjorde det men slik gikk det for seg i 99. 1.dag- du trekker en opppgave. Du får hele denne dagen til å jobbe med oppgaven. 2.dag-du gjennomfører oppgaven din med avdelingen+2 forskjellige sensorer 3.dag-du får dommen om du har bestått eller ei.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Takk for svar Er det snakk om formingsaktivitet? Samlingsstund? Håper jeg får gjøre det der jeg jobber. Må jo være vanskelig å komme fremmed inn en plass og ikke ha tid til å bli kjent med barna først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå