Gå til innhold

Noen Barne og ungdomsarbeidere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta fagbrevet som privatist.

Jobber i barnehage og har gjort det i mange år.

Det jeg lurer på er hvordan selve fagprøven er lagt opp?

Er det tre hele dager? Skal jeg planlegge opplegg med barna og gjennomføre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann.

det kommer an på hvor du bor det.

men regner med du skal ha 3 hele dager ja, du skal planlege og gjennomføre og evaluere.

kan ta kontakt med opplæringsontoret der du bor for mere informasjon

Skrevet

Hei! Nå er det noen år siden jeg gjorde det men slik gikk det for seg i 99.

1.dag- du trekker en opppgave. Du får hele denne dagen til å jobbe med oppgaven.

2.dag-du gjennomfører oppgaven din med avdelingen+2 forskjellige sensorer

3.dag-du får dommen om du har bestått eller ei.

 

 

Skrevet

Takk for svar :)

Er det snakk om formingsaktivitet? Samlingsstund? Håper jeg får gjøre det der jeg jobber. Må jo være vanskelig å komme fremmed inn en plass og ikke ha tid til å bli kjent med barna først.

Skrevet

Svarer deg mer i morgen. 22.17 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...