Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Er hjemme med vesla på 13 mnd, og skal begynne i jobb i Januar. Kjenner jeg gruer meg, men er glad for at jeg og sambo har hatt muligheten til å være så lenge hjemme med henne.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg var hjemme i 15 måneder. Mannen var deretter hjemme en drøy måned før bhg-start.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Mine barn har begynt i barnehage når de var ca 1,5 år gamle.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg var hjemme i 13mnd, mannen var hjemme i 3mnd. Hadde permisjon\ferie sammen i 2mnd. Deilig at vi hadde mulighet til det.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Nøyaktig ett år! Startet jobb på 1 årsdagen til mini, og da startet han til dagmamma da vi ikke fikk bhg-plass i april. Han startet i bhg i august. En flott overgang fra å være hjemme med mamma, til å forholde seg til andre barn (dagmamma hadde en sønn på hans alder og gikk jevnlig i åpen bhg) til småbarnsavdelingen i verdens mest fantastiske barnehage! Kjente jeg var sliten og lei av å gå hjemme med ettåringen, men samtidig vemodig og trist å gå tilbake i jobb igjen, for egentlig var det jo herlig å være hjemme også. Vil gjerne ta ut mer ulønnet permisjon med neste, men det spørs hvor enkelt det er da jeg har en lederstilling nå.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg hadde 3 måneder. Mannen hadde resten, siden jeg var student på det tidspunktet. Barnet begynte hos dagmamma da h*n var 15 mndr. Begynte i bhg da h*n var 3 år og 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg hadde 5 mnd permisjon med nr 1 og 3 mnd med nr. 2. I tillegg hadde jeg omtrent 3 uker før fødselen med begge.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #9 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg var hjemme i 10 måneder. Da begynte jeg i samme jobb som innebar mange kveldsvakter, dvs. at jeg begynte på jobb kl.16.00 og kunne ha småen hjemme og mannen hentet han i døra. Dette gjorde vi i 1 år og tror ikke det skjer en gang til hehe... Jeg ville ikke ha barnehage (ikke hadde han krav på det heller siden han er født i oktober) og tvilholdt kansje litt på han;) Det ble veldig slitsomt med en som nesten aldri sov på natta - opp alt fra 04-05.30 på morgenen, fullt kjør hele dagen og jobb etterpå. Da var jeg ferdig etter et halvt år. Neste gang håper jeg at timingen blir bedre, og at det kansje bare et snakk om å måtte forlenge permisjonen med noen måneder. Ikke misforstå - det var kos det første halvåret, men i lengden ble det litt kaotisk.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #10 Skrevet 31. oktober 2011 6 uker. Mannen hadde permisjon og jeg gikk ut i jobb igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå