Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 samboer har 3 barn med 3 forskjellige kvinner, den 3 er meg :)Vi er ikke gift. 1 barnet har etternavnet til faren, 2 har til moren og jeg følte meg nesten nødt til å ha farens etternavn slik at det ikke skulle bli forskjellige etternavn på alle barna...... men det stikker litt i hjertet at gutten vår ikke heter det samme som meg... hva tenker dere når barnet har etternavn til faren?at de kommer til å bli gift? Er så mange som spør meg"åja ja dere skal vell gifte dere da regner jeg med....."
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Datteren vår ble født før vi giftet oss, dvs vi var "kun" forlovet. Ettersom hun fikk et dobbeltnavn, så ønsket vi ikke å gi henne to etternavn i tillegg. Derfor fikk hun kun faren sitt navn. Vi giftet oss 8 mnd etterpå, og da tok jeg også hans navn.. i tillegg til mitt eget. Rett og slett for å gjøre det litt enklere for et barn som etterhvert skal lære seg å skrive og stave navnet sitt;)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 okei:) men jeg tviler egentlig på at vi blir gift, han er ikke noe for det:S
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg hadde et anstrengt navn til mine etternavn og faren til barna har et sjeldent etternavn så det var egentlig ikke noe spørsmål. Nr 1 ble født da vi "bare" var samboere, da vi fikk nr 2 hadde vi rukket å gifte oss. Hele familien har nå navnet til min mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå