Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Huff, nå må jeg snart slutte. Fram til nå har jeg slitt med motivasjonen, men nå har det endelig gått opp for meg at jeg blåser bort penger og påfører meg selv og de rundt meg dårlig helse. Så da trenger jeg alle tips jeg kan få. Alle jeg omgåes utenom samboeren min røyker, og det hjelper lite på den sosiale avhengigheten.. Hjeelp!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Har ingen gode tips, men jeg snuser og skal slutte IDAG. Lover bestandig meg selv at etter den og den boksen er det nok, men n¨har jeg vært tom for snus siden igår og håper det går fint.. ) Jeg derimot skjuler snusen for mine venninner, da det er sett på som fælt å snuse/røyke i min krets.. Vær streng mot deg selv bare!) Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Skal prøve å være streng mot meg selv, jeg orker ikke å kaste bort mer penger og år av livet på det tullet der. Lykke til du også Hi
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 det jeg gjorde få å slutte var å snakke dritt om røyken til meg selv og andre "hele" dagen mens jeg reduserte røykinga. dette sa jeg: * dyrt e det og tenk på hva jeg kunne kjøpt istedet * smaker dritt *lukter kattepiss jo..fyttirakkeren *sykdomsfare *dødsfare * nei denne røyken har jeg lyst å bli kvitt å fyyy Begynn å røyke ute. Sett jakka i GANGA eller en annen plass du kjenner lukta godt- Når du så reduserer øyken så vil du bli "gal" v den ekle lukta røyken avgir i tillegg. dette hjalp meg og jeg slutta veldig fort.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg stumpa røyken da jeg skulle på påskeferie og bare være sammen med ikke-røykere i 14 dager. Tenkte det ville være en god anledning, og det var det. Det var tungt, men nå har jeg ikke røykt på over et halvt år. Så det gikk. Det funket ihvert fall for meg. Det er snart juleferie, kan du benytte anledningen da? Du kan også sjekke ut www.slutta.no. Der kan du registrere deg med sluttedato, så får du opp en boks med hvor mange dager du har vørt røykfri, hva som skjer med kroppen etter så og så lang tid, hvor mye penger du har spart, hvor mye dritt du har spart kroppen din for, hvor mye levealderen har økt osv. Det var ganske motiverende i begynnelsen. Nå er jeg sjelden der inne, men det hjalp en del i starten
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Anbefaler deg Champix tablettkur. Funket supert for meg og har vært røykfri i 2 1/2 år nå, etter å ha røyka i 15 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå