novembergutt <3 Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har endelig fått kjøpt en pakke og skal prøve i morgen. Er 37 uker på vei så fant ut at det sannelig var på tide. Men har lest at noen har hatt dårlig erfaring med å pruke plast under? Og noen bruker bh, men enkelte sier at merkene igjennom blir så stygge. Noen her som har erfaringer?
RosaOrkide Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Jeg har dessverre ingen erfaring. Men jeg har og kjøpt inn en pakke som jeg skal prøve om noen få uker. Er bare i uke 32 nå. Men ville valgt å brukte plast, men bh?? Nei nei nei. Hehe. Plasten er vel bare for å beskytte huden vel? Trur ikke du vil se noe forskjell om du har brukt plast eller ikke
novembergutt <3 Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2011 jeg tenkte også at plasten ikke kunne ha så mye å si, har jo flere lag med gips over så.. Hehe, jeg vurderer å ha på meg bh, føler det blir så alt for personlig uten.. Man ser jo alt tydelig da.. Så da ville jeg iallefall ikke ha blitt vist den til noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå