Gå til innhold

Permisjonen er snart slutt, 2 dager til jobb!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg blir helt dårlig av tanken på å gå fra veslejenta, selv om hennes far er med henne. Hun er 7 mnd. Jeg føler meg rett og slett som et forferdelig menneske som går fra henne. Og det er jo ikke bedre at jeg drar hjemmefra halv 7, og er hjemme halv 7! Har lang reisevei.

Det blir så brå start! Plutselig er jeg ikke der lenger.

Hun er jo så avhengig av meg føler jeg. Hun er ikke serlig utadvent av seg, og mamma er alltid "best". Hun tar ikke så godt flaske, og jeg ammer mye enda.

Jeg har gruet meg til jobb de siste 3 mnd. Den som kunne hatt råd til å være hjemme!! ååå jeg kunne heller gått naken rundt i gatene for å slippe å gå på jobb 8\

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff jeg skjønner deg godt! Kan du ikke høre med nav om de kan hjelpe deg slik at du kan gå hjemme litt til? Vet om mange som har gjort det..

Skrevet

????????? Nei, nav kan ikke hjelpe henne.. Hun har allerede hatt lang betalt permisjon og har da valget mellomå være hjemme uten lønn, eller å jobbe - sånn som alle andre mammaer..Denne dagen visste du ville komme HI så det er bare å bite tenna sammen og komme seg i gang.. Når det er sagt ville jeg sett meg om etter en annen jobb - ville aldri jobbet så lange dager med barn i hus.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...