Gå til innhold

hvor ofte vasker mannen/samboeren deres doene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare jeg som har en mann som ALDRI vasker bad?? han er utrolig flink til alt annet av husarbeid, så har aldri tatt opp dette med ham. virker bare som om han ikke legger merke til om et bad må vaskes, og da blir det til at jeg gjør dette hver gang. lurer på om dette er et fenomen blandt menn? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør han en gang i uka, minst. Jeg gjør det derimot aldri.

Jeg ville ha vaskehjelp, han er gnien og nekter å bruke penger på det. Ergo blir all vasking hans jobb. Inkludert doen.

Skrevet

Når det er morsdag :D Dvs 1 gang i året, sålenge jeg ikke er borte og han er NØDT til å gjøre det ;)

Skrevet

Har ikke vasket bad og do siden jeg fikk samboer. Jeg lager finere mat mens han vasker hus når vi venter gjester

Skrevet

Nei, han vasker ikke badet... men han gjør noen andre ting som jeg virkelig ikke kan fordra (f.eks. støvsuge), så det gjør ingenting for min del.

Skrevet

doen vasker han aldri! Han kan ta alt annet, men ikke do.

Skrevet

2030.. Akkurat sånn er det her også... Jeg vil ha vaskehjelp! Vi har råd til det! Mannen vil ikke, så værsågod... vask i vei, sier jeg.. :-)

Skrevet

Et par ganger i måneden. Er mest jeg som vasker badene/toalettene, men han vasker dem han også innimellom. Jeg tar det helst fordi jeg vaske dem mer enn dobbelt så fort som ham, og vil heller vaske badet enn f.eks vaske av kjøkkenet, eller vaske gulvet (som han da gjør).

Skrevet

Minst like ofte som meg. Er "velsignet" med en mann med støv på hjernen, så det er sjelden jeg trenger å tenke på husvask i det hele:)

Skrevet

Doen, hver gang han driter..

Badet når jeg spør om han kan ta det. sjeldent det skjer på eget initiativ. Men er flink på å bidra sånn ellers.

Skrevet

Han pleier aldri å gjøre dette, men nå er han nødt ;) Er høygravid, har bekkenløsning og får brekninger av å bøye meg for mye ;) Får se om han tar sin del av den oppgava når ungen kommer til, ser ikke helt for meg at han rører doen noe mer da..

Skrevet

Ca to ganger i året.. Og da fordi jeg aktivt har latt det gro helt..

Skrevet

Aldri. Kanskje 2 ganger i året. Han gjør generelt lite og ingenting husarbeid, fordi han mener han tar seg av hagen og huset utvendig så vasker jeg. Det er en grei fordeling om sommeren når det skjer mye ute, med gressklipping o.l, men nå har han det litt for godt synes jeg... Må kanskje ta oss en alvorsprat snart.

Skrevet

Min vasker aldri hjemme, men nå har vi vaskedame, det er deilig''''''''1

Skrevet

Min gjør aldri det, men vi har laget en avtale. Han rører ikke badet, jeg rører ikke sammenlegging av klær. Fungerer supert, begge slipper å gjøre det vi hater mest ;)

Før vi avtalte det var det ofte krangling siden han ikke så at badet så forjævlig ut, tror det er ganske vanlig ;)

Skrevet

Et par ganger i måneden kanskje?

Skrevet

Jeg å gubben har vært sammen i 10 år nå, jeg har vel vaska badet 2 ganger på de årene, så her er det vel motsattt, HI. Og det skal sies det vaskes hver uke/ved behov!

Men jeg lager mer mat enn han, og tar det igjen på andre plan, poenget er vel at vi sammen får alt gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...