Gå til innhold

Hva jobber du som og hva tjener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang utdanning/år m. skole har du tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lærer, 7 år utdanning, 400 000kr pr år.

Skrevet

Rådgiver i offentlig bedrift. 472.600,- i året.

3 år universitetsutdannelse.

Skrevet

konsulent i offentlig sektor. 4 års høyskole. 4 års ansiennitet. tjener 363 000,-

Skrevet

Revisor, 1.746.392 kr pr år

Skrevet

Butikk, jobbet der i 7 år, har 165 kr timen på dagtid

Skrevet

Sykepleier, tre år og div videreutdanninger. Stort sett dagtid med tredje hver helg. Grunnlønn like under 500 000, samt ca 20 pga helg. Er fornøyd, jeg!

Skrevet

Fagbrev i kontorfag og generell studiekompetanse + advokatsekretærstudium som utdannelse.

Null høgskolepoeng (dessverre)

Har 10 års ansiennitet, jobber på kontor i det offentlige (regnskap) og har 350.000,-

Skrevet

Ambulansearbeider, 4 år.

I år kommer jeg til å ende på nesten 600 000,- med tillegg og overtid :-)

Skrevet

Hvordan er det mulig? En revisor tjener jo ca 450.000, hva har du gjort for å ha nesten 2 mill?

Skrevet

Barnehage 311 000kr . Tro det er høyeste lønnen kommunen gir til assistenter. Ikke rart det ikke er folk å få i dette yrke.

Skrevet

Prosjektleder, ikke en dag utdanning utover videregående.

Tjener 550.000.

Skrevet

Hvordan er det å være ambulansemedarbeider? Har begynt å tenke på det selv i det siste, men vet ikke helt om jeg "tør"...

Skrevet

Lærer på barneskole, 4 års utdanning. 370 000

Skrevet

Jeg har mastergrad i regnskap og revisjon (MMR) i Bergen. Har totalt studert 7 år etter jeg hadde fullført vgs.

Skrevet

Jeg har mitt eget firma sammen med mannen.

Skrevet

Åja så DERE tjener nesten 2 mill? :) Bra er det uansett da, men synes jo det hørtes litt rart ut at en revisor skulle tjent 2 mill alene ;)

Skrevet

Ufaglært i hjemmetjenesten, 273 000 i året.... går opp ett trinn i ansennitet til våren, så da blir det litt mer. Gleder meg til å bli ferdig med utdannelse..!

Skrevet

Nei, er JEG som tjener det ;)

Mannen har over 2 mill i året, men han jobber da døgnet rundt å vell så det. Slitsomt til tider, så vi vurderer begge å trappe ned. Blir for mye jobb, og lite fritid med barna.

Skrevet

wow, det er bra gjort!!!!! Men ser problemet med barna... Dere kommer nok ikke til å slite økonomisk hvis dere trapper ned litt jobb, med mindre dere har helt unaturlige utgifter :) hehe

Skrevet

Vernepleier, grunnlønn 381500,- med 10 års annsiennitet. Kanskje rundt 440000 med tilleggene. Jobber ikke fullt da.

Skrevet

Jobber som prosjektsekretær, og har akkurat 400,000 kr i året.

Har en bacholor i statsvitenskap, men føler ikke at jeg har så mye "brukt" for den.

Skrevet

Økonom i staten, 3 år på høyskole. Gikk opp i lønn i dag faktisk, og tjener nå 361.000.

Skrevet

...og hører at hjelpepleierne i kommunen her tjener bare 40 000 mindre enn meg!

Utdanning lønner seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...