Gå til innhold

hvor ofte vasker du doen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hater det trange fæle badet her, så her blir det vasket en gang i uken. men ser det burde hvert gjort oftere. derfor lurer jeg på hvor ofte dere gjør det i uken??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da barna var små, var jeg over daglig, men nå blir det ca annenhver dag.

Skitne toaletter er skikkelig ekkelt!

Skrevet

Opptil flere ganger for dag. jif på dagtid og klorin etter barna har lagt seg. Lillemann på 4 elsker å tisse utover hele doet- og gjerne gulvet også. Han klarer ikke å tisse når han sitter, men er desverre ikke like treffsikker når han står ;)

Skrevet

Prøver å gjøre det en gang i uken, men må innrømme at det av og til går 2 uker mellom hver gang. Vi er bare to treffsikre voksne da :)

Skrevet

Ca 2 ganger i uken. Det holder det. Selv med tre smågutter i hus ;-) Vi har jobbet en del med å lære dem å gå på do uten å grise, og det hjelper på.

Skrevet

Aldri.

Mannen gjør det hver 2.-3. dag....

Skrevet

Annenhver dag. Her er vi hygieniske og tar over med dobørsten hver gang vi har gjort bommelom.

Skrevet

Utvendig og innvendig tar vi det en gang i uka, men drar over med kosten innimellom ved behov.

Skrevet

Altså med vaskemidler annenhver dag for den som ikke skjønte det.

Skrevet

hver eneste dag, jeg kan IKKE gå på do hvis doen ikke er ren.

alltid skinnende ren her:))

Skrevet

Hver fredag er det badvask her i huset, men doen taes oftere hvis det er behov. Har sånn wc-duck greier klistret inni doen, og det holder det faktisk veldig rent og pent! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...