Gjest Vestlandsdama Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg hadde en MA sist uke. Var i uke 12 og mistet tvillingene mine. Vi vil prøve på nytt, og siden tiden ikke er på vår side (40 år), så haster det litt. Vil prøve el-tester for første gang, og lurer på om det er noen som har en adresse hvor man kan få kjøpe det til en billig penge (jeg regner med å måtte bruke maaaange før jeg kommer inn i syklusen min igjen)? På forhånd takk!
Gjest Vestlandsdama Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Det enkleste er ofte det beste:))) Tusen takk for raskt svar.
mammas skatter <3 Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 lavpristester.com er jeg veldig fornøyd med. samme billigstavene som fra billigtester.no
Gjøkeredet③ Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har brukt ebay.co.uk veldig mye! Syntes det er rimeligere enn disse norske nettsidene, og veldig kjapp levering )
Irene Adler Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Jepp, e-bay er tingen. Kjøpte 100+20 for en drøy hundrelapp. Det er wondfo, samme som billige tester, men annen innpakning.
Fiemamma Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Jeg bruker www.babyplan.no. De har tilbud der hele tiden. Kjøpte 18 el tester og 3 gravitester i samlet pakke for 199,- i går Fikk mail i dag om at pakken er på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå